Gemeente Brummen - Verleende evenementenvergunning voor Zomerbraderie, Stuijvenburchstraat in Eerbeek

Status: verleend

Datum verzonden: 3 juli 2017

Voor:

  • -

    gelegenheid: Zomerbraderie

  • -

    activiteit: Braderie

  • -

    datum: 18 juli 2017 van 11.00 uur tot 18.00 uur

    1 augustus 2017 van 11.00 uur tot 18.00 uur

    15 augustus 2017 van 11.00 uur tot 18.00 uur

    29 augustus 2017 van 11.00 uur tot 18.00 uur

  • -

    locatie: Stuijvenburchstraat in Eerbeek

Verkeermaatregelen:

Op de vier dinsdagen 18 juli en 1, 15 en 29 augustus 2017 wordt van 9.00 uur tot 18.00 uur de Stuijvenburchstraat tussen de Smeestraat en De Wasacker afgesloten voor alle verkeer. Hetzelfde geldt voor de Coldenhovenseweg tussen De Wasacker en de Stuijvenburchstraat. De afsluiting wordt gerealiseerd door middel van afzethekken met de RVV-borden C1.

Op een aantal aansluitende wegen worden afzethekken met borden “doorgaand verkeer gestremd” geplaatst.

Het doorgaande verkeer wordt omgeleid via de Bernstein, Bachstraat, Groeneweg, Boerenstraat, Derickxkamp en Molenstraat en visa versa. Op deze omleidingsroute is een 2-zijdig parkeerverbod van kracht (RVV-borden E1).

Het bestemmingsverkeer voor de braderie wordt met behulp van verwijsborden doorverwezen naar de parkeerterreinen bij het station (Beekpad, Stationstraat) en het Kerstenterrein (Stuijvenburchstraat).

Inzien vergunning

De vergunning en bijbehorende stukken liggen ter inzage in het gemeentehuis van Brummen. Zie voor de openingstijden van het gemeentehuis en voor het maken van een afspraak www.brummen.nl.

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen bezwaar maken tegen een genomen besluit. Dit is geregeld in de Algemene wet bestuursrecht. Het maken van bezwaar kan alleen door binnen zes weken na de dag van verzending van het besluit (of indien dat niet vermeld is, na de dag van publicatie van het besluit) schriftelijk een bezwaarschrift in te dienen bij het bestuursorgaan dat het desbetreffende besluit heeft genomen. Het adres is: postbus 5, 6970 AA Brummen. Een bezwaarschrift moet ten minste voorzien zijn van de naam, adres en handtekening van de indiener, datum van de brief, omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht en de argumenten van het bezwaar.

Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet, tenzij bij het besluit anders is vermeld. Daarom kan tijdens de bezwaarschriftenprocedure een ‘voorlopige voorziening’ worden gevraagd bij de voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland, Locatie Arnhem, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem.

Brummen, 12 juli 2017

Burgemeester van Brummen

Naar boven