Wijziging mandaat- en machtigingslijst 2012: benoemen ambtenaren burgerlijke stand

Burgemeester en wethouders van Purmerend,

 

overwegende dat

 

- bij besluit van 29 november 2016 de Mandaat- en machtigingslijst is aangepast vanwege de nieuwe organisatiestructuur en een nieuwe topstructuur;

 

- de bij de Mandaat- en machtigingslijst 2012 behorende bijlage is gewijzigd zodanig dat daar waar afdelingsmanager genoemd wordt, gelezen moet worden: de domeindirecteur van het domein waar de voormalige afdeling onder zou vallen;

 

- dat betekent dat het benoemen van (buitengewoon) ambtenaren van de burgerlijke stand gemandateerd is aan de domeindirecteur Bedrijfsvoering/Diensten;

 

- het gelet op de aard van de bevoegdheid en de frequentie waarmee benoemingen plaatsvinden wenselijk is de bevoegdheid te mandateren aan de teammanager Burgerzaken,

 

 

Besluiten:

 

 

1. In de Mandaat- en machtigingslijst 2012 het volgende onderwerp (in het voormalig Domein Publiek, Afdeling Inwoners) als volgt te wijzigen:

 

 

Onderwerp

Gemandateerd

7.

Algemeen

 

d.

 

Benoemen van (buitengewoon) ambtenaren burgerlijke

stand

De teammanager Burgerzaken

 

Purmerend, 3 januari 2017

Burgemeester en wethouders van Purmerend,

De secretaris,

J.C.M. Cox

de burgemeester,

D. Bijl

Naar boven