ONDERMANDAATBESLUIT UITVOERING PARTICIPATIEWETVOOR GEMEENTE NEDER-BETUWE, AFDELING INWONERSZAKEN

 

Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester, ieder bestuursorgaan voor zover bevoegd;

 

Overwegende, dat het wenselijk is dat het college van b&w en de burgemeester, ieder voor zover bevoegd, ondermandaat en/of volmacht verleent aan het hoofd van de afdeling Inwonerszaken en bij afwezigheid diens vervanger, en aan ambtenaren en ingehuurde/gedetacheerde/externe medewerkers, werkzaam op de afdeling Inwonerszaken, in het team Werk & inkomen, voor taken ter uitvoering van de  Participatiewet voor de gemeente Neder-Betuwe;

 

gelet op het Mandaatbesluit “Dienstverleningsovereenkomst Participatiewet Buren en Neder-Betuwe” van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Neder-Betuwe d.d. 8 januari 2016;

 

BESLUIT:

 

  • I.

    gemeenten Neder-Betuwe en Buren met ingang van 1 januari 2016;het hoofd van de afdeling Inwonerszaken en bij afwezigheid diens vervanger, en aan de teamleider, juridisch kwaliteitsmedewerkers, casemanagers, administratief medewerkers en ingehuurde/gedetacheerde/externe medewerkers die 1 van deze functies vervullen, allen werkzaam in het team Werk &inkomen op de afdeling Inwonerszaken, voor de taken ter uitvoering van de Participatiewet voor de gemeente Neder- Betuwe, zoals bepaald in de Dienstverleningsovereenkomst “Participatiewet Buren en Neder-Betuwe”, gesloten tussen de gemeenten Neder-Betuwe en Buren met ingang van 1 januari 2016;

  • II.

    te bepalen dat bij de uitoefening van het ondermandaat, zoals genoemd onder I., het bepaalde in het Mandaatbesluit “Dienstverleningsovereenkomst Participatiewet Buren en Neder-Betuwe” van het college van b&w van de gemeente Neder-Betuwe d.d. 8 januari 2016 in acht moet worden genomen;

  • III.

    te bepalen dat gelijktijdig met de intrekking van voornoemd mandaatbesluit van het college van b&w van Neder-Betuwe dit ondermandaatbesluit vervalt.

  • IV.

    dat dit besluit wordt aangehaald als: “Ondermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken”;

  • V.

    te bepalen dat dit besluit bekend wordt gemaakt op 19  januari 2016 door middel van verstrekking (in afschrift) aan de desbetreffende gemandateerden;

  • VI.

    te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de dag na bekendmaking (verstrekking) van dit besluit en terugwerkt tot 1 januari 2016.

     

Maurik, 19 januari 2016

De burgemeester van Buren,

J.A. de Boer MSc

Burgemeester en wethouders van Buren,

De secretaris,

mr. R.P. van der Starre

De burgemeester,

J.A. de Boer MSc

Naar boven