Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002 gemeente Breda

Bekendmaking

Burgemeester en wethouders van Breda maken bekend dat zij op 24 mei 2016 het Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002 hebben vastgesteld. Daarmee wordt de verplaatsing van de warenmarkt Nieuwe Haagdijk naar het Dr. Jan Ingenhouszplein mogelijk gemaakt.

 

Inwerkingtreding

Het aanwijzingsbesluit wordt van kracht met ingang van 28 mei 2016.

 

Rechtsmiddelen

Het is voor belanghebbenden mogelijk om tegen dit besluit op grond van de Algemene wet bestuursrecht een bezwaarschrift in te dienen. Dit moet binnen zes weken na deze bekendmaking schriftelijk ingediend worden en gericht zijn aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, t.a.v. Adviescommissie bezwaarschriften, Postbus 90156, 4800 RH te Breda. In het ondertekende bezwaarschrift moet het volgende zijn opgenomen:

  • naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;

  • de datum waarop het bezwaarschrift wordt ingediend;

  • een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt (nummer Gemeenteblad);

  • de redenen waarom bezwaar wordt gemaakt.

     

Als het bezwaarschrift door iemand anders dan de belanghebbende wordt ingediend, moet een volmacht worden meegestuurd.

 

Het bezwaarschrift kan ook per elektronisch formulier worden verzonden. Dit formulier is te vinden op www.breda.nl. Daar is ook meer informatie over bezwaarschriften te lezen.

 

Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002

 

Burgemeester en wethouders van Breda,

 

Overwegende:

  • -

    De reconstructiewerkzaamheden bij de Nieuwe Haagdijk/Haagweg;

  • -

    Dat op deze locatie de algemene warenmarkt op zaterdag wordt gehouden van 11.00 tot 17.00 uur;

 

Gelet op:

Artikel 2, lid 2 van de Marktverordening Breda 2002, waarbij het college de bevoegdheid is gegeven om bij dringende redenen een andere plaats en tijd voor het houden van een markt aan te wijzen,

BESLUIT:
  • 1.

    De algemene warenmarkt die op zaterdag wordt gehouden op locatie Nieuwe Haagdijk/Haagweg met ingang van 28 mei 2016 te verplaatsen tot 1 december 2016 naar het Dr. Jan Ingenhouszplein.

  • 2.

    De markttijd voor de onder 1. genoemde warenmarkt te wijzigen naar 10.00 tot 17.00 uur.

  • 3.

    Dit besluit treedt in werking op 28 mei 2016 en vervalt op 1 december 2016.

Bezwaar  

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan een belanghebbende binnen zes weken na datum van bekendmaking van dit besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift dient te worden ondertekend en dient ten miste te bevatten: naam, adres, datum, omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt en de gronden van het bezwaar.

 

Het bezwaarschrift kan worden gericht aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, afdeling Juridische Zaken en Inkoop, Postbus 90006, 4800 PA Breda.

 

Burgemeester,

Secretaris,

Naar boven