Bekendmaking
Burgemeester en wethouders van Breda maken bekend dat zij op 24 mei 2016 het Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002 hebben vastgesteld. Daarmee wordt de verplaatsing van de warenmarkt Nieuwe Haagdijk naar het Dr. Jan Ingenhouszplein mogelijk gemaakt.
Inwerkingtreding
Het aanwijzingsbesluit wordt van kracht met ingang van 28 mei 2016.
Rechtsmiddelen
Het is voor belanghebbenden mogelijk om tegen dit besluit op grond van de Algemene wet bestuursrecht een bezwaarschrift in te dienen. Dit moet binnen zes weken na deze bekendmaking schriftelijk ingediend worden en gericht zijn aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, t.a.v. Adviescommissie bezwaarschriften, Postbus 90156, 4800 RH te Breda. In het ondertekende bezwaarschrift moet het volgende zijn opgenomen:
- •
naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
- •
de datum waarop het bezwaarschrift wordt ingediend;
- •
een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt (nummer Gemeenteblad);
- •
de redenen waarom bezwaar wordt gemaakt.
Als het bezwaarschrift door iemand anders dan de belanghebbende wordt ingediend, moet een volmacht worden meegestuurd.
Het bezwaarschrift kan ook per elektronisch formulier worden verzonden. Dit formulier is te vinden op www.breda.nl. Daar is ook meer informatie over bezwaarschriften te lezen.
Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002
Burgemeester en wethouders van Breda,
Overwegende:
- -
De reconstructiewerkzaamheden bij de Nieuwe Haagdijk/Haagweg;
- -
Dat op deze locatie de algemene warenmarkt op zaterdag wordt gehouden van 11.00 tot 17.00 uur;
Gelet op:
Artikel 2, lid 2 van de Marktverordening Breda 2002, waarbij het college de bevoegdheid is gegeven om bij dringende redenen een andere plaats en tijd voor het houden van een markt aan te wijzen,