Besluit tot aanwijzing inlichtingenverplichtingen 2016

 

Burgemeester en wethouders van Olst-Wijhe;

 

gelet op de artikelen 231  en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30  en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen  en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;

 

besluiten:

 

Artikel 1

De verplichtingen die ingevolge de artikelen 47, 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen  en de artikelen 58  en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet  bestaan jegens de gemeenteambtenaren bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c, van de Gemeentewet, gelden mede jegens de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen:

  • a)

    de medewerkers als opgenomen in de bijgevoegde bijlage;

  • b)

    de door het college van burgemeesters en wethouders van de gemeente Deventer en/of de invorderings-/heffingsambtenaar van de gemeente Deventer als zodanig aangewezen medewerkers van Mandaat h/o de naam Cannock Chase Public.

     

Artikel 2

De verplichtingen die ingevolge de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken  bestaan jegens de gemeenteambtenaar bedoeld in artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken, gelden mede jegens de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing van gemeentelijke belastingen:

  • a)

    de medewerkers als opgenomen in de bijgevoegde bijlage;

  • b)

    de door het college van burgemeesters en wethouders van de gemeente Deventer en/of de invorderings-/heffingsambtenaar van de gemeente Deventer als zodanig aangewezen medewerkers van Mandaat h/o de naam Cannock Chase Public.

     

Artikel 3

Alle tot op heden genomen aan wijzingsbesluiten worden ingetrokken.

 

Artikel 4

Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 mei 2016

 

Artikel 5

Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit a anwijzing inlichtingenverplichtingen 2016.

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 3 mei 2016.

Burgemeester en wethouders voornoemd,

de secretaris, de burgemeester,

drs. D.L.W. (Dries) Zielhuis A.G.J. (Ton) Strien

 

 

 

Bijlage

 

Bijlage bij Besluit aanwijzing inlichtingenverplichtingen 2016

 

 

Gemeente Deventer functie

E.M. Röben manager II

A.H. Bouwmeester adviseur III (c)

N.J.E. Pijnenburg - van der Peppel medewerker beleidsuitvoering II

H. Koldewijn medewerker beleidsuitvoering II

T. Achterkamp medewerker beleidsuitvoering II

E.G.J. Sibelt medewerker beleidsuitvoering II

J.W. Hanekamp medewerker beleidsuitvoering II

R.M.E. Vos medewerker beleidsuitvoering II

H.J.G. Antonissen - Gerrits medewerker beleidsuitvoering II

M.M. Beltman - Lobeek medewerker beleidsuitvoering II

C.I.I. de Witte medewerker beleidsuitvoering II

H. Oud Ammerveld - Kisteman medewerker beleidsuitvoering II

J. de Vries - Huisman medewerker beleidsuitvoering II

M.A. Lopez Blanco medewerker beleidsuitvoering II

T.A. te Wierike - Kruiper medewerker beleidsuitvoering II

P.G.J. Elders - Wissink medewerker beleidsuitvoering II

R. van Hengel medewerker beleidsuitvoering IV

H. Fokkens medewerker beleidsuitvoering IV

P. Arslan medewerker beleidsuitvoering IV

A.G.M. Nijland – Kloosterman medewerker beleidsuitvoering IV

B.M. ter Maat – Jansen medewerker beleidsuitvoering IV

H.J.M. Koerhuis - Holterman medewerker beleidsuitvoering IV

M.J. Soesman - Wissink medewerker beleidsuitvoering IV

J.M. Askamp - Bastiaans medewerker beleidsuitvoering IV

B.A. Brinkman medewerker beleidsuitvoering IV

I. Roroa medewerker beleidsuitvoering IV

G. Curtu vakmedewerker B

H. W. Langeveld directeur

R.A. Hunink manager II

M. Landuwer coördinator financiële administratie

F.A.J. Simons medewerker beleidsuitvoering III

J.L.A.M. Holleman medewerker beleidsuitvoering III

L. Jellesma medewerker beleidsuitvoering IV

M.J.F. Ogink medewerker beleidsuitvoering IV

G. Bosch medewerker bedrijfsvoering III

H.J. Koers medewerker bedrijfsvoering III

H. van Norel medewerker bedrijfsvoering III

A. Alberts-Steijnis medewerker bedrijfsvoering IV

A. Norder medewerker bedrijfsvoering IV

Y.J. Wessels-Bits medewerker bedrijfsvoering IV

M.A. Kartutu-Huisman medewerker bedrijfsvoering IV

E. Lueks medewerker bedrijfsvoering IV

D. Hulman medewerker bedrijfsvoering IV

G. Boswinkel-Hollegien medewerker bedrijfsvoering IV

I. Stegeman medewerker bedrijfsvoering IV

M.H.M. Reijners medewerker bedrijfsvoering IV

Van het Team Publiekszaken de medewerkers Publiekszaken dienstverlening

  • 1.

    de groepsmanager Publiekszaken

  • 2.

    de teammanager Publiekszaken

  • 3.

    Van het Team Telefonie de (senior) medewerkers telefonie

  • 4.

    de teammanager telefonie

     

     

Gemeente Raalte functie

Van het Team Publiekszaken de medewerkers met de functie dienstverlener A en B

  • 1.

    de medewerkers met de functie senior dienstverlener

  • 2.

    de teammanager A

     

    

Gemeente Olst-Wijhe functie

Van het team Klantcontactcentrum en Manager II

team Burgerzaken Medewerker Publiek II

Medewerker gegevens III

 

 

Naar boven