Aanwijzingsbesluit secretariaat commissie bezwaarschriften Heemstede 2016

 

 

Het college van burgemeester en wethouders van Heemstede;

Gelet op:

• artikel 4 van de Verordening commissie bezwaarschriften

besluit vast te stellen:

Aanwijzingsbesluit secretariaat commissie bezwaarschriften Heemstede 2016

Artikel 1 Aanwijzing secretariaat

Als secretariaat van de commissie voor bezwaarschriften is aangewezen de afdeling Algemene en Juridische zaken.

Artikel 2 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt met terugwerkende kracht in werking op 10 februari 2016.

Artikel 3 Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit secretariaat commissie bezwaarschriften Heemstede 2016.

Vastgesteld door het college op 15 maart 2016.

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na de dag waarop dit besluit is bekendgemaakt bij de Burgemeester een bezwaarschrift indienen ingevolge het bepaalde in de artikelen 8:1, juncto 7:1 van de Algemene wet bestuursrecht. Een bezwaarschrift dient te worden ondertekend en in ieder geval de volgende onderdelen te bevatten:

  • -

    naam en adres indiener;

  • -

    de dagtekening;

  • -

    een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt;

  • -

    de gronden waarop het bezwaar rust.

Naar boven