Beleidsregels straatnaamgeving en (huis)nummering

Van 17 maart 2016 tot en met 27 april 2016 ligt het concept van de Beleidsregels straatnaamgeving en (huis)nummering gemeente Apeldoorn 2016 ter inzage. Het gaat hier om regels m.b.t. benoemen van straten en de wijze waarop objecten van een (huis)nummer worden voorzien.

Tijdens de periode waarin het concept van de beleidsregels ter inzage ligt kan iedereen een zienswijze hierover geven. Dat kan op de volgende manieren:

  • schriftelijk: stuur uw zienswijze naar het College van burgemeesters en wethouders, t.a.v. team Vergunningverlening Wabo, Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn, onder vermelding van 'zienswijze beleidsregels straatnaamgeving’. De zienswijzenbrief moet door u ondertekend zijn en ten minste uw naam, adres en woonplaats en indien mogelijk ook uw telefoonnummer bevatten.

  • mondeling: maak een afspraak met de heer H.R. Visser, tel. (055) 580 2419 of via h.visser@apeldoorn.nl.

Het indienen van digitale zienswijzen via e-mail is niet mogelijk.

De conceptbeleidsregels zijn te raadplegen via onze website www.apeldoorn.nl/inzage.

Het concept voor de Beleidsregels straatnaamgeving en (huis)nummering gemeente Apeldoorn 2016 ligt ook ter inzage in het stadhuis. De medewerkers van het Omgevingsloket kunnen u hier meer over vertellen. De openingstijden van het stadhuis en het Omgevingsloket vindt u op www.apeldoorn.nl/stadhuis.

Apeldoorn, 16 maart 2016

Naar boven