Gemeenteblad van Breda
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Breda | Gemeenteblad 2016, 27305 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Breda | Gemeenteblad 2016, 27305 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit instellen stembureaus en aanwijzen stemlokalen gemeente Breda
Burgemeester en wethouders van Breda maken bekend dat het hoofd van de afdeling Publieksservice op 25 februari 2016 het Besluit instellen stembureaus en aanwijzen stemlokalen heeft vastgesteld.
Het besluit wordt van kracht met ingang van de eerste dag na die van deze bekendmaking.
Het is voor belanghebbenden mogelijk om tegen dit besluit op grond van de Algemene wet bestuursrecht een bezwaarschrift in te dienen. Dit moet binnen zes weken na deze bekendmaking schriftelijk ingediend worden en gericht zijn aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, t.a.v. Adviescommissie bezwaarschriften, Postbus 90156, 4800 RH te Breda. In het ondertekende bezwaarschrift moet het volgende zijn opgenomen:
Als het bezwaarschrift door iemand anders dan de belanghebbende wordt ingediend, moet een volmacht worden meegestuurd.
Het bezwaarschrift kan ook per elektronisch formulier worden verzonden. Dit formulier is te vinden op www.breda.nl. Daar is ook meer informatie over bezwaarschriften te lezen.
Besluit instellen stembureaus en aanwijzen stemlokalen
Het hoofd van de afdeling Publieksservice,
Gelet op het bepaalde in artikel 24 Wet raadplegend referendum (Wrr), artikel 59 Wrr jo. Artikel J4 Kieswet.
in het Algemeen Mandaatbesluit Breda 2014 de bevoegdheid op basis van de Kieswet tot het instellen van stembureaus en het aanwijzen van stemlokalen is gemandateerd aan het afdelingshoofd, de teamleiders, de beleidsadviseur en de seniormedewerker juridische zaken en privacy binnen de afdeling Publieksservice.
in het besluit van het college van burgemeester en wethouders van 16 februari 2016 de bevoegdheid op basis van de Wet raadplegend referendum tot het instellen van stembureaus en het aanwijzen van stemlokalen is gemandateerd aan het afdelingshoofd, de teamleiders, de beleidsadviseur en de seniormedewerker juridische zaken en privacy binnen de afdeling Publieksservice.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2016-27305.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.