Wijziging Organisatiebesluit Coevorden 2016 (2e wijziging)

 

Het college van burgemeester en wethouders van Coevorden;

gelezen het voorstel d.d. 7 december 2016 van de afdeling Bedrijfsvoering, team Advies & Middelen;

gelet op artikel 106, eerste lid en artikel 160 aanhef en eerste lid onder c van de Gemeentewet;

besluit:

vast te stellen de navolgende

 

wijziging van het Organisatiebesluit Coevorden 2016 (2e wijziging):

 

Artikel I

Het Organisatiebesluit Coevorden 2016 wordt tevens vastgesteld als vervangingsregeling van de gemeentesecretaris.

 

Artikel II

A.

Artikel 1 sub a komt te luiden:

a. algemeen directeur: de gemeentesecretaris/het hoofd van de ambtelijke organisatie;

 

B.

In artikel 8 Vervangingsregeling lid 4 worden in de tabel de eerste vier regels vervangen door:

Functie

Eerste vervanger

Tweede vervanger

Concernmanager leefomgeving

Concernmanager publieksservice

Concernmanager bedrijfsvoering

Concernmanager publieksservice

Concernmanager leefomgeving

Concernmanager bedrijfsvoering

Concernmanager bedrijfsvoering

Unitmanager bestuurs- en concernondersteuning

Concernmanager publieksservice

Unitmanager bestuurs- en concernondersteuning

Concernmanager bedrijfsvoering

Concernmanager publieksservice

 

C.

In artikel 12 Portefeuillehoudersoverleg wordt na lid 5 toegevoegd:

6. De concernmanager kan derden uitnodigen om structureel of eenmalig aan het portefeuillehoudersoverleg deel te nemen.

 

Artikel III

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van 20 december 2016.

Burgemeester en wethouders van Coevorden,

de secretaris, de burgemeester,

 

 

B.M. Romani (loco-secretaris) B.J. Bouwmeester

 

Naar boven