Gemeenteblad van Amsterdam
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Amsterdam | Gemeenteblad 2016, 139617 | Overige overheidsinformatie |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Amsterdam | Gemeenteblad 2016, 139617 | Overige overheidsinformatie |
Lijst van horecabedrijven behorende bij de ontheffing openingstijden voor het Amsterdam Dance Event 2016
De burgemeester van Amsterdam,
Gelet op het feit dat van 19 t/m 23 oktober 2016 wederom een Amsterdam Dance Event (hierna ADE) plaatsvindt;
Gelet op het besluit van 26 juli 2016 (27 juli 2016 gepubliceerd in het Gemeenteblad, afdeling 3B, nummer 165) aangaande de ‘Ontheffing openingstijden horeca en overige bepalingen over horeca en evenementen tijdens het Amsterdam Dance Event 2016’;
Overwegende dat daarin is bepaald dat de officiële deelnemers aan het ADE festivalprogramma, die beschikken over een geldige exploitatievergunning voor een horecabedrijf, voor de dagen dat ze in het programma van het ADE zijn opgenomen, elk een ontheffing krijgen om hun zaak tot 08.00 uur geopend te houden (met een venstertijd tussen 06.00 en 08.00 uur);
Dat bij bepaling van de ‘officiële deelnemers’ wordt uitgegaan van de definitieve lijst met deelnemers en het festivalprogramma zoals die door de organisator van het ADE is ingeleverd, door de stadsdelen is gecontroleerd en op 3 oktober 2016 door de Lokale Vijfhoek is besproken;
Brengt ter algemene kennis dat hij op 6 oktober 2016 heeft besloten de volgende lijst van ‘officiële deelnemers aan het ADE festival’ vast te stellen, waarvoor tijdens het ADE 2016 de verruimde openingstijden gelden zoals vastgesteld in het besluit van 26 juli 2016:
De burgemeester van Amsterdam voornoemd,
Indien u vragen heeft over dit besluit kunt u contact opnemen met mevrouw J. Croiset van Uchelen, directie Openbare Orde en Veiligheid, Gemeente Amsterdam, telefoonnummer 020 - 552 2236 of e-mail: j.croiset@amsterdam.nl
Tegen dit besluit kunnen belanghebbenden ingevolge de Algemene wet
bestuursrecht een bezwaarschrift indienen bij de burgemeester, t.a.v. de Directie Juridische Zaken, Postbus 202, 1000 AE Amsterdam.
De termijn voor het indienen van een bezwaarschrift bedraagt zes weken. De termijn
vangt aan met ingang van de dag na die waarop het besluit op de voorgeschreven
wijze bekend is gemaakt. Belanghebbenden kunnen in afwachting van de
behandeling van het bezwaarschrift een verzoek tot het treffen van een voorlopige
voorziening indienen bij de voorzieningenrechter van de rechtbank te Amsterdam
(Rechtbank Amsterdam, sector Bestuursrecht, afdeling voorlopige voorzieningen,
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2016-139617.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.