Wijziging bijlage 1 Verordening gegevensverstrekking basisregistratie personen Amersfoort 2014

Op 14 januari 2014 is de verordening gegevensverstrekking besisregistratie personen Amersfoort 2014 door de raad goedgekeurd. Het college is bevoegd om nadere beleidsregels vast te stellen. Bijlage 1 is gebaseerd op de organisatie zoals dat in 2014 georganiseerd was. Vanaf april 2015 is de indeling van de nieuwe organisatie van kracht. Bijlage 1 is daarop aangepast aan de nieuwe organisatiestructuur. De verordening blijft verder onveranderd van kracht.

 

Het college besluit:

Bijlage 1 van de verordening gegevensverstrekking basisregistratiepersonen Amersfoort 2014 goedkeuren.

 

Collegebesluit d.d.:

6 september 2016

Bijlage 1  

 

Gegevens verstrekking aan een orgaan van de gemeente

 

Aan onderstaande afdelingen worden gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP) verstrekt. Welke gegevens zij krijgen alsmede het interval, de wijze van verstrekking en de doelbinding is vastgelegd in een overeenkomst met de betreffende afdeling.

Afdeling

Onderdeel

Publiekscontact & advies (DIR.PCA)

Kcc; communicatie.

Belastingen (DIR.BEL)

Belastingheffing & invordering (WOZ)

Financiën & Advies (DIR.FA)

Concernfinanciën, bedrijfsvoering,

Organisatie & talentontwikkeling (DIR.OT)

P&o; communicatie omtrent ontwikkeling & talent.

Programma’s & projecten (DIR.PP)

projectontwikkeling

Juridische dienstverlening & advies (Dir. JDA)

Advies & ondersteuning bij juridische vraagstukken.

Interne dienstverlening & advies (DIR.IDA)

Facilitair zaken; secretariaten; bodes; archief; postkamer.

IT dienstverlening & advies (DIR.ITD)

Advies & ondersteuning bij IT-vraagstukken; GEO- informatie.

Crematorium & begraafplaatsen Amersfoort (DIR.CBA)

Dienstverlening aan klanten i.v.m. begraven of cremeren.

Sociale wijkteams (DIR.SW)

wijkteams (wordt een stichting)

Loket werk, Inkomen & Zorg (DIR.WIZ)

sociale zekerheid; stedelijk loket WMO. Uitvoeren wet werk en inkomen en WMO.

Samen leven (DIR.SL)

integratie; sport; welzijn; onderwijs; zorg; gezondheid.

Woon & werkklimaat (DIR.WW)

markt&haven; econ.zaken; milieu; cultuur; maatschappelijke participatie/arbeidsintegratie; CNME

Stad & ontwikkeling (DIR.SO)

ruimtelijke ontwikkeling; planologie; verkeer & vervoer.

Leefomgeving (DIR.LO)

stedelijk beheer; wijken; veiligheid.

Bestuur, strategie & veiligheid (DIR.BSV)

Strategie & bestuur; O&S; nazorg ex-gedetineerden; crisisbeheersing.

Vergunningverlening Toezicht &handhaving (DIR.VTH)

vergunningverlening; toezicht & handhaving;

Archief Eemland (DIR.AE)

Dienstverlening; collecties; archief;

Bureau regio Amersfoort (DIR.BRA)

Regionale vraagstukken ogv wonen, werken, leven.

Burgerzaken (DIR.BZ)

Dienstverlening; uitvoering wetgeving burgerzaken, burgerlijke stand.

Griffie

 

 

Naar boven