Klachtenregeling gemeente Haarlem

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Haarlem maakt bekend dat de raad op 21 januari 2016 heeft besloten de Verordening Klachtbehandeling, vastgesteld op 21 juni 2000 (nr. 154/2000) in te trekken. Het college heeft op 15 december 2015 een nieuwe klachtenregeling vastgesteld genaamd ‘Klachtenregeling gemeente Haarlem’. De Klachtenregeling is van toepassing op klachten betreffende gedragingen van het college, de burgemeester en overige organen en personen die onder hun verantwoordelijkheid vallen. In de Klachtenregeling zijn procedureafspraken vastgelegd rondom de afhandeling van klachten.

De Klachtenregeling gemeente Haarlem is van kracht met ingang van de dag na deze bekendmaking, onder gelijktijdige intrekking van genoemde Verordening klachtbehandeling.

De Klachtenregeling gemeente Haarlem met daarbij behorende stukken ligt gedurende zes weken ter inzage in de Publiekshal aan de Zijlvest 39 te Haarlem, telefoon 14-023 (nieuw telefoonnummer) of 023 – 511 5115. Dit loket is geopend op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur en op donderdag tot 20.00 uur. Een afschrift van het besluit is tegen betaling verkrijgbaar. Ook kunt u de Klachtenregeling gemeente Haarlem raadplegen op www.haarlem.nl en www.overheid.nl.

Naar boven