Harmonisatiebesluit college van burgemeester en wethouders van Nissewaard
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard;
gelet op de artikelen 147 en 160 van de Gemeentewet, de artikelen 28, 29, 30 en 60 van de Wet algemene regels herindeling en artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit:
vast te stellen
het Harmonisatiebesluit college van burgemeester en wethouders van Nissewaard.
Artikel 1
  • 1.
    De regelingen, genoemd in bijlage I worden vastgesteld.
  • 2.
    De regelingen, genoemd in bijlage II worden geldend verklaard voor het grondgebied van Nissewaard.
  • 3.
    De regelingen, genoemd in bijlage III worden vervallen verklaard.
  • 4.
    De regelingen, genoemd in bijlage IV worden ingetrokken.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2015, met uizondering van de in bijlage IV genoemde Wacht- en waakdienstregeling meldingen en gladheidbestrijding (vastgesteld door het college van de voormalige gemeente Bernisse), die wordt ingetrokken met ingang van 1 april 2015.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als: Harmonisatiebesluit college van burgemeester en wethouders van Nissewaard.
 
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard van 20 januari 2015
 
de secretaris,
J.Pol
 
de burgemeester,
M. Salet
 
Bijlage I: door het college van burgemeester en wethouders of de burgemeester vast te stellen regelingen
Werk en inkomen
  • 1.
    Beleidsregels Participatiewet Nissewaard 2015
  • 2.
    Beleidsregels herziening, terugvordering en verhaal 2015
  • 3.
    Beleidsregels schuldbemiddeling 2015
Juridische Zaken
  • 4.
    Interne klachtenregeling Nissewaard
  • 4a.
    Verordening behandeling bezwaarschriften
Personeel en Organisatie
  • 5.
    Regeling Flexibele Werktijden en Verlof Nissewaard
  • 6.
    Bezoldigingsregeling Nissewaard
  • 6a.
    Bijlage tabel 1a
  • 6b.
    Bijlage tabel 3
  • 6c.
    Convenant uitvoering artikel 12 en 13 bezoldigingsregeling
  • 7.
    Regeling fiscale bestedingsmogelijkheden
  • 8.
    Regeling reiskostenvergoeding woon- werkverkeer
  • 9.
    Regeling verstrekking werkkleding
  • 10.
    Regeling bedrijfshulpverlening
  • 11.
    Regeling bijdrage fitness
  • 12.
    Regeling schuldbemiddeling ambtenaren Nissewaard
  • 13.
    Regeling elektronische communicatiemiddelen Nissewaard
  • 14.
    Fietsregeling gemeente Nissewaard
  • 15.
    Sociaal Statuut gemeente Nissewaard
  • 16.
    Regeling parkeerabonnementen Nissewaard
  • 17.
    Piketdienstregeling Officier van Dienst Bevolkingszorg Nissewaard
  • 18.
    Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling en Uitvoeringsovereenkomst Nissewaard
  • 19.
    Regeling functiebeschrijven en functiewaarderen
  • 20.
    Voorzieningen bij vertrek uit gemeentedienst, ambtsjubilea en overige gelegenheden gemeente Nissewaard
  • 21.
    Regeling reis- en verblijfkosten Nissewaard
  • 22.
    Regeling aanstelling in algemene dienst Nissewaard
  • 23.
    Lokaal akkoord arbeidsvoorwaarden WIW-werknemers
  • 24.
    Regeling cameratoezicht Nissewaard
  • 25.
    Convenant rechtspositie ondernemingsraad- en commissieleden Nissewaard
  • 26.
    Privacyreglement elektronische communicatiemiddelen Nissewaard
  • 27.
    Regeling gebruik dienstauto Nissewaard
  • 28.
    Reglement heimelijk cameratoezicht Nissewaard
  • 29.
    Regeling leer- en werkvormen Nissewaard
  • 30.
    Regeling melding financiële belangen Nissewaard
  • 31.
    Regeling melding vermoeden integriteitschending Nissewaard
  • 32.
    Regeling klachtencommissie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid Nissewaard
  • 34.
    Regeling personeelsbeoordeling Nissewaard
  • 35.
    Regeling rechtspositie onderwijzend personeel Centrum voor de Kunsten Nissewaard
  • 36.
    Regeling verantwoording representatiekosten Nissewaard
  • 38.
    Regeling sanctiebeleid hoofdstuk 10d CAR Nissewaard
  • 39.
    Regeling taakafbakening Georganiseerd overleg en ondernemingsraad Nissewaard
  • 40.
    Regeling faciliteiten opleiding en ontwikkeling Nissewaard
  • 41.
    Regeling Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand Nissewaard
41a Regeling elektronische bekendmaking inzake de rechtspositie
Veiligheid
  • 42.
    Aanvraagformulier standplaatsenvergunning
  • 42a.
    Beleid sluitingstijden openbare inrichtingen Nissewaard + gebiedskaart centrum
  • 42b.
    Kennisgevingsformulier incidentele festiviteit
  • 42c.
    Aanvraagformulier evenementen Nissewaard
  • 42d.
    Aanvraagformulier ontheffing sluitingstijd horeca Nissewaard
Publiekszaken
43.Reglement Burgerlijke stand
Ruimtelijke Ordening en Economie
44.Beleidsregels ontheffing voor avondwinkel
Financiën
  • 45.
    Beleidsplan interne controle 2015
  • 46.
    Beleidsplan misbruik en oneigenlijk gebruik gemeentelijke regelingen en eigendommen 2015-2018
Aanwijzingsbesluiten
De aanwijzingsbesluiten:
  • -
    toezichthouders Participatiewet Ioaw en Ioaz,
  • -
    interne vertrouwenspersoon,
  • -
    ambtenaren en buitengewoon ambtenaren van de burgerlijke stand,
  • -
    leerplichtambtenaren,
  • -
    heffingsambtenaar,
  • -
    belastingdeurwaarder gemeentelijke belastingen en
  • -
    Officier van Dienst Bevolkingszorg Nissewaard
  • -
    trouwlocaties gemeente Nissewaard
Mandaatbesluiten
  • 1.
    Algemeen Mandaatbesluit Nissewaard
  • 2.
    Mandaatbesluit Directie Nissewaard
  • 3.
    Mandaatbesluit Afdeling Accommodaties Nissewaard
  • 4.
    Mandaatbesluit Afdeling Communicatie en Representatie Nissewaard
  • 5.
    Mandaatbesluit Afdeling de Stoep en Centrum voor de Kunsten Nissewaard
  • 6.
    Mandaatbesluit Afdeling Financiën Nissewaard
  • 7.
    Mandaatbesluit Afdeling Inkomen NIssewaard
  • 8.
    Mandaatbesluit Afdeling Juridische en Bestuurlijke Zaken Nissewaard
  • 9.
    Mandaatbesluit Afdeling Personeel en Organisatie Nissewaard
  • 10.
    Mandaatbesluit Afdeling Projecten/Grondzaken Nissewaard
  • 11.
    Mandaatbesluit Afdeling Beleid en Regie Nissewaard
  • 12.
    Mandaatbesluit Afdeling Stadsbeheer Nissewaard
  • 13.
    Mandaatbesluit Afdeling Stadswinkel Nissewaard
  • 14.
    Mandaatbesluit Afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving Nissewaard
  • 15.
    Mandaatbesluit Afdeling Werk Nissewaard
  • 16.
    Mandaatbesluit Afdeling Zorg en Samenleving Nissewaard
Bijlage II: door het college van burgemeester en wethouders geldend te verklaren regelingen
Financiën
  • 1.
    Inkoop- en aanbestedingsbeleid
  • 2.
    Algemene voorwaarden voor inhuur van personeel van gemeente Spijkenisse
  • 3.
    Inkoopvoorwaarden leveringen van gemeente Spijkenisse
  • 4.
    Inkoopvoorwaarden diensten van gemeente Spijkenisse
Juridische Zaken
5.(vervallen)
Bestuurlijke zaken
6. Gedragscode integriteit Spijkenisse
Personeel en Organisatie
7. Organisatiebesluit Spijkenisse
Accommodaties
  • 8.
    Algemene voorwaarden gebruik gemeentelijke accommodaties Spijkenisse
  • 9.
    Reclame op en in gemeentelijke accommodaties
  • 10.
    Agressieprotocol
Veiligheid
11. Beleidslijn voor de wet Bibob inzake horeca- en sexinrichtingen
Wonen
12. Reglement geschillencommissie woonruimteverdeling
Ruimtelijke ordening en economie
13. Uitvoeringsvoorschriften naamgeving en nummering gemeente Bernisse 2012
Aanwijzingsbesluiten
De aanwijzingsbesluiten van Buitengewoon Opsporingsambtenaren en Gemeentelijk Opsporingsambtenaren, genomen door het college van burgemeester en wethouders van gemeente Spijkenisse of de burgemeester van Spijkenisse
Bijlage III: door het college van burgemeester en wethouders vervallen te verklaren regelingen
Financiën
1. Inkoop- en aanbestedingsbeleid van Bernisse en algemene inkoopvoorwaarden
Personeel en Organisatie
2. Organisatiebesluit Bernisse
Bijlage IV: door het college van burgemeester en wethouders in te trekken regelingen
Subwerkgroep Personeel en Organisatie
Gemeente Spijkenisse
  • -
    Algemene Dienst
  • -
    Arbeidsvoorwaarden WIW-werknemers
  • -
    Regeling voor de buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand
  • -
    Regeling bedrijfshulpverlening
  • -
    Vergoedingsregeling beschikbaarheidsdiensten vrijwilligers bij de brandweer
  • -
    Bezoldigingsregeling
  • -
    Regeling cameratoezicht
  • -
    Convenant Uitvoering artikel 13 en 14 Bezoldigingsregeling
  • -
    Convenant college en vakorganisaties, alsmede raadsbesluiten inzake georganiseerd overleg
  • -
    Convenant rechtspositie Ondernemingsraad- en commissieleden
  • -
    Regeling elektronische communicatiemiddelen
  • -
    Privacyreglement elektronische communicatiemiddelen
  • -
    Regeling faciliteiten opleiding en ontwikkeling
  • -
    Fietsregeling
  • -
    Regeling fiscale bestedingsmogelijkheden
  • -
    Regeling bijdrage fitness
  • -
    Flexibele Werktijden en Verlof
  • -
    Regeling FPU-Gemeenten
  • -
    Regeling functiebeschrijven en functiewaarderen
  • -
    Regeling gebruik beschikbaar gestelde auto
  • -
    Gedragslijn voorzieningen bij vertrek uit gemeentedienst, ambtsjubilea en overige gelegenheden
  • -
    Regeling heimelijk cameratoezicht
  • -
    Regeling in- en doorstroombanen
  • -
    Regeling jongerenwerk en verlof
  • -
    Regeling leer-werkvormen
  • -
    Regeling melding financiële belangen
  • -
    Regeling melding vermoeden misstand
  • -
    Ondernemingsovereenkomst
  • -
    Regeling klachtencommissie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid
  • -
    Regeling parkeerabonnementen
  • -
    Regeling personeelsbeoordeling
  • -
    Regeling rechtspositie onderwijzend personeel centrum voor de kunsten
  • -
    Reglement van de ondernemersraad
  • -
    Regeling reis- en verblijfkosten
  • -
    Regeling reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • -
    Regeling verantwoording van en controle op representatiekosten
  • -
    Regeling sanctiebeleid
  • -
    Regeling schuldbemiddeling ambtenaren
  • -
    Sociaal Statuut
  • -
    Regeling taakafbakening Georganiseerd Overleg (GO) en Ondernemingsraad (OR)
  • -
    Verkiezingsreglement van de ondernemersraad
  • -
    Regeling verstrekking werkkleding
  • -
    Protocol ziekteverzuim
Gemeente Bernisse
  • -
    Vergoedingsregeling stagiaires/praktikanten
  • -
    Rechtspositieregeling voor BABS’en
  • -
    Regeling fietsproject
  • -
    Piketregeling
  • -
    Reiskostenregeling woon-werkverkeer
  • -
    Regeling uitruil arbeidsvoorwaarden vakbondscontributie
  • -
    Regeling cadeauverstrekking en recepties
  • -
    Wacht- en waakdienstregeling meldingen en gladheidbestrijding
  • -
    Regeling werving
  • -
    Regeling werving en selectie via intern netwerk
  • -
    Maaltijdvergoeding bij overwerk
  • -
    Vakantieverlofregeling
  • -
    Sociaal Statuut gemeente Bernisse 2007
  • -
    Regeling functioneringsgesprekken en systematische personeelsbeoordeling
  • -
    Regeling functiebeschrijving en –waardering
  • -
    Organisatiebesluit gemeente Bernisse 2009
Subwerkgroep Juridische Zaken
Gemeente Spijkenisse
- Mandaatbesluit 2011
Gemeente Bernisse
- Mandaatbesluit 2011
Naar boven