Aanwijzingsbesluit toezichthouders
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wijchen;
 
gelet op het bepaalde in artikel 76a van de Participatiewet;
 
Overwegende dat:
bij besluit van 24 februari 2009, 09/1680, is besloten de manager van de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning te mandateren om nieuwe toezichthouders aan te wijzen;
 
op grond van artikel 3, tweede lid van het Mandaatbesluit bij afwezigheid van de afdelingsmanager, hij/zij wordt vervangen door een afdelingsmanager van een andere afdeling;
Besluit
  • 1.
     
    mevrouw A. van de Wal
    mevrouw A. Smits
    mevrouw E.E. Arts
    mevrouw A. Klabbers
    de heer S. van Vliet
    de heer M. Munten
     
    klantmanagers afdeling Sociale Zaken
     
    mevrouw S. Bhageloe
    mevrouw M. Awater
    mevrouw M. Koper
    mevrouw F.T. Benders
    mevrouw P. van Gils
     
    inkomensconsulenten afdeling Publiekszaken
     
    mevrouw M. Wijnen
     
    Fraudepreventiemedewerker afdeling Sociale zaken
     
    aan te wijzen als toezichthouder zoals bedoeld in artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht belast met het toezicht op de naleving van het bepaalde bij of krachtens:
    • Participatiewet en andere inkomstenvoorzieningen
       
  • 2.
    Bestaande aanwijzingsbesluiten voor toezichthouder op grond van Algemene bijstandswet en Wet werk en bijstand in te trekken;
     
  • 3.
    De geactualiseerde lijst met toezichthouders ‘augustus 2015’ vast te stellen, zoals opgenomen in de bijlage.
 
Bezwaar
Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:
  • naam en adres van de indiener;
  • telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;
  • datum van het bezwaarschrift;
  • omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;
  • de gronden van het bezwaar.
Uw bezwaar stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders, afdeling BMO, postbus 9000, 6600 HA Wijchen.
Heeft u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u zo’n verzoek indient moet u bij het college van burgemeester en wethouders ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.
U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via
http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht . Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening ( DigiD ). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Aldus besloten op 18 augustus 2015

Namens burgemeester en wethouders en de burgemeester

T. van Wezel

afdelingsmanager Financiën

Naar boven