Mandaatbesluit Urgentieverlening Montfoort 2015
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Montfoort;
 
Gelet op haar besluit van 5 november 2002 de Stichting Urgentieverlening West Utrecht op te richten en daarin deel te nemen;
 
Gelezen de ‘Huisvestingsverordening Regio Utrecht 2015 Gemeente Montfoort’, vastgesteld op 22 juni 2015, hierna te noemen ‘de verordening’;
 
Gelet op het bepaalde in de Gemeentewet en Algemene wet bestuursrecht;
 
B e s l u i t:
Vast te stellen het volgende: Mandaatbesluit Urgentieverlening Montfoort 2015
Artikel 1 Bevoegdheden
De uitoefening van de bevoegdheden als genoemd in paragraaf 2.5 van de verordening worden gemandateerd aan het dagelijks bestuur van de Stichting Urgentieverlening West Utrecht (hierna te noemen ‘de stichting’). Hieronder vallen onder meer het verlenen, weigeren en intrekken van een urgentieverklaring.
Artikel 2 Instructie
De gemandateerde bevoegdheden worden uitgeoefend met inachtneming van de bepalingen voor de verdeling van woonruimte uit paragraaf 2.5 van de verordening.
Artikel 3 Ondermandaat
Het is het dagelijks bestuur van de stichting toegestaan om de aan het dagelijks bestuur gemandateerde bevoegdheden te ondermandateren.
Artikel 4 Ondertekening
In (onder)mandaat genomen besluiten worden als volgt ondertekend:
“Burgemeester en wethouders van Montfoort,
namens dezen,
[handtekening]
[naam (onder)gemandateerde]
[functieaanduiding].”
Artikel 5 Intrekking
Het mandaatbesluit urgentieverlening gemeente Montfoort 2011, vastgesteld op 24 mei 2011, wordt ingetrokken.
Artikel 6 Inwerkingtreding en citeertitel
Dit besluit treedt in werking op 1 juli 2015 en kan worden aangehaald als: ‘Mandaatbesluit urgentieverlening Montfoort 2015’
 
Montfoort 30 juni 2015

De heer F.J. Henseler

Secretars

de heer Th. van Eijk

Burgemeester

Naar boven