Organisatiestatuut van de gemeente Haarlem 2015
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Haarlem heeft op 3 november 2015 het Organisatiestatuut van de gemeente Haarlem 2015 vastgesteld. In het Organisatiestatuut is de organisatiestructuur en de wijze van de ambtelijke organisatie van de gemeente formeel vastgelegd. In het Organisatiestatuut is tevens de instructie voor de secretaris opgenomen. Het Organisatiestatuut is van kracht met ingang van 1 november 2015, onder gelijktijdige intrekking van het Organisatiestatuut van de gemeente Haarlem dat per 1 januari 2014 gold.
 
Het Organisatiestatuut 2015 ligt gedurende zes weken ter inzage in de Publiekshal aan de Zijlvest 39, telefoon 14-023 (nieuw telefoonnummer) of 023 - 511 5115. Dit loket is geopend op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur en op donderdag tot 20.00 uur. Een afschrift van het besluit is tegen betaling verkrijgbaar. Ook kunt u het Organisatiestatuut raadplegen op www.haarlem.nl en www.overheid.nl.
Naar boven