Voornemen ambtshalve opneming gegeven van vertrek en het volgende verblijf buiten Nederland (art. 2.21 lid 2 Wet BRP) week 19

Het college van Burgemeester en Wethouders heeft de taak zorg te dragen voor actuele, juiste, volledige en betrouwbare gegevens in de Basisregistratie Personen (BRP). Als u verhuist, bent u wettelijk verplicht om uw adreswijziging tot uiterlijk op de vijfde dag na uw verhuizing te melden bij uw (nieuwe) woongemeente. Doet u dit niet, dan start team Burgerzaken van de gemeente waar u staat ingeschreven  een adresonderzoek.

Uit het adresonderzoek van het team Burgerzaken is gebleken dat onderstaande personen niet meer wonen op het adres, of geen gebruik meer maken van het briefadres, waar zij volgens de BRP staan ingeschreven.   Het college van Burgemeester en Wethouders van Emmen maakt bekend dat zij op grond van artikel 2:21 van de Wet BRP het voornemen heeft om op de persoonslijst van betrokkenen het gegeven van vertrek uit Nederland op te nemen.

Dhr. K. Asan

Valtherzandweg 55

Dhr. P. Dokter

Langestraat 237

Mw. Pals-Encarnacion

Orion 15

Dhr. K. Pal

Laan van de Bork 492

Dhr. J.R. Ras

Valtherzandweg 85

Mw. J. van de Wardt

Laan van het Kinholt 563

Op basis van dit voornemen worden bovenstaande personen in de gelegenheid gesteld om, gedurende drie weken vanaf de datum van deze publicatie, informatie te geven over de feitelijke verblijfplaats. Dit kan persoonlijk bij het Klant Contact Centrum van de gemeente Emmen, Raadhuisplein 1 te Emmen of telefonisch via 14 0591.

Naar boven