Kamerstuk
Datum publicatie | Organisatie | Vergaderjaar | Dossier- en ondernummer |
---|---|---|---|
Eerste Kamer der Staten-Generaal | 2004-2005 | 30100-A nr. A |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Vergaderjaar | Dossier- en ondernummer |
---|---|---|---|
Eerste Kamer der Staten-Generaal | 2004-2005 | 30100-A nr. A |
30 juni 2005
Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:
Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat de noodzaak is gebleken van een wijziging van de begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2004 en vastgesteld bij de wet van 22 april 2004, Stb. 222, laatstelijk gewijzigd bij de wet van 3 februari 2005, Stb. 106;
Zo is het, dat Wij, met gemeen overleg der Staten-Generaal, hebben goedgevonden en verstaan, gelijk Wij goedvinden en verstaan bij deze:
De begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2004 wordt gewijzigd, zoals blijkt uit de desbetreffende bij deze wet behorende staat.
De vaststelling van de in artikel 1 bedoelde begrotingsstaat geschiedt in duizenden euro's.
Deze wet treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het Staatsblad waarin zij wordt geplaatst en werkt terug tot en met 31 december van het onderhavige begrotingsjaar.
Lasten en bevelen dat deze in het Staatsblad zal worden geplaatst en dat alle ministeries, autoriteiten, colleges en ambtenaren wie zulks aangaat, aan de nauwkeurige uitvoering de hand zullen houden.
Gegeven
De Minister van Verkeer en Waterstaat,
Wijziging van de begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2004 (slotwet)
Suppletore begrotingsstaat (slotwet) behorende bij de Wet van ........., Stb. ...
Begroting 2004
Infrastructuurfonds
Bedragen in EUR 1 000
(1) | (2) | (3) | (4) = (1) + (2) + (3) | (5) | (6) = (5) – (4) | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Art. | Omschrijving | Oorspronkelijk vastgestelde begroting | Mutaties (+ of –) eerste suppletore begroting | Mutaties (+ of –) tweede suppletore begroting | Totaal geraamd | Realisatie1 | Slotwetmutaties (+ of –) (+ = tekortschietend geraamd bedrag) | ||||||||||||||
Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplich-tingen | Uitgaven | Ontvangsten | ||||
TOTAAL | 5 860 654 | 5 807 224 | 169 728 | 209 502 | 355 541 | 355 541 | 6 385 923 | 6 372 267 | 6 265 195 | 6 407 430 | – 120 728 | 35 163 | |||||||||
01 | Droge Infrastructuur | 3 669 837 | 68 122 | 3 821 768 | 170 551 | – 49 983 | 20 404 | ||||||||||||||
01 | Rijkswegen | 1 693 527 | 1 710 234 | 67 122 | 433 811 | 84 693 | 113 476 | 1 333 880 | – 153 759 | – 41 950 | 3 461 218 | 1 641 168 | 138 648 | 3 393 033 | 1 503 089 | 152 215 | – 68 185 | – 138 079 | 13 567 | ||
02 | Railwegen | 2 864 065 | 1 420 246 | 1 000 | 10 044 | – 8 913 | 106 857 | 147 987 | 29 946 | 2 980 966 | 1 559 320 | 30 946 | 1 325 704 | 1 530 064 | 31 650 | – 1 655 262 | – 29 256 | 704 | |||
03 | Regionale/Lokale Infrastructuur | 526 404 | 539 357 | 617 | 111 700 | – 34 333 | – 29 777 | 957 | 492 688 | 621 280 | 957 | 430 811 | 738 632 | 7 090 | – 61 877 | 117 352 | 6 133 | ||||
02 | Natte Infrastructuur | 944 243 | 94 797 | 954 734 | 142 718 | – 68 175 | – 6 763 | ||||||||||||||
01 | Waterkeren | 227 322 | 288 281 | 13 210 | 92 625 | 27 078 | 1 574 | 52 034 | – 36 568 | 2 700 | 371 981 | 278 791 | 17 484 | 213 602 | 235 025 | 9 372 | – 158 379 | – 43 766 | – 8 112 | ||
02 | Waterbeheren en vaarwegen | 577 428 | 655 962 | 81 587 | 81 617 | – 55 568 | 33 677 | 237 405 | 75 549 | 9 970 | 896 450 | 675 943 | 125 234 | 886 646 | 651 534 | 126 583 | – 9 804 | – 24 409 | 1 349 | ||
03 | Mega projecten | 1 210 762 | 39 717 | 1 539 268 | 41 673 | 4 046 | 21 842 | ||||||||||||||
01 | Westerscheldetunnel | 4 625 | 4 625 | 5 017 | – 3 804 | – 8 742 | 821 | 900 | 639 | 595 | 180 | – 182 | – 305 | 180 | |||||||
02 | Betuweroute | 413 970 | 22 807 | 23 572 | – 59 212 | 26 604 | 89 350 | 144 070 | – 25 661 | 112 922 | 498 828 | 23 750 | 453 | 496 468 | 18 065 | – 112 469 | – 2 360 | – 5 685 | |||
03 | Hogesnelheidslijn | 289 819 | 792 167 | 16 910 | 29 232 | 22 052 | 1 013 | 351 956 | 215 486 | 671 007 | 1 029 705 | 17 923 | 458 802 | 1 040 439 | 45 269 | – 212 205 | 10 734 | 27 346 | |||
04 | Deltaplan Grote Rivieren | ||||||||||||||||||||
05 | Anders betalen voor mobiliteit | 4 000 | 4 000 | 970 | – 3 030 | ||||||||||||||||
06 | Zuiderzeelijn | 6 500 | 7 500 | 6 500 | 7 500 | 4 231 | 4 047 | – 2 269 | – 3 453 | ||||||||||||
07 | Project Mainportontwikkeling Rotterdam (PMR) | 4 165 | 2 335 | 4 165 | 2 335 | 3 695 | 1 765 | – 470 | – 570 | ||||||||||||
04 | Algemene uitgaven | 35 812 | 23 898 | 70 153 | 270 046 | – 6 617 | 9 664 | ||||||||||||||
01 | Voordelig/Nadelig saldo van de afgesloten rekeningen | Memorie | Memorie | 228 135 | 228 135 | 228 135 | |||||||||||||||
02 | Bodemsanering | 399 | 2 937 | 873 | 36 | 36 | 435 | 3 846 | 215 | 1 448 | 220 | – 2 398 | |||||||||
03 | Intermodaal vervoer | 6 771 | 6 770 | 2 682 | 2 285 | – 6 602 | 1 714 | 9 056 | 2 850 | 1 714 | 6 109 | 908 | 1 714 | – 2 947 | – 1 942 | ||||||
04 | Overige uitgaven/ontvangsten | ||||||||||||||||||||
05 | Garanties | Memorie | Memorie | Memorie | |||||||||||||||||
06 | Prijsbijstelling uit het Fonds Economische Structuurversterking | ||||||||||||||||||||
07 | Regionale Mobiliteits fondsen | 2 207 | 2 207 | 23 027 | 23 027 | – 1 974 | – 1 974 | 23 260 | 23 260 | 11 320 | 11 320 | – 11 940 | – 11 940 | ||||||||
08 | Rail Infrabeheer | 23 898 | 23 898 | 23 898 | 16 299 | 16 299 | 16 299 | 40 197 | 40 197 | 40 197 | 40 197 | 49 860 | 49 860 | 9 663 | 9 663 | ||||||
05 | Bijdragen ten laste van andere begrotingen van het Rijk | 5 580 690 | 5 747 279 | – 9 983 | |||||||||||||||||
01 | Bijdragen ten laste van de begroting van V&W | 3 969 715 | – 221 376 | 377 865 | 4 126 204 | 4 116 936 | – 9 268 | ||||||||||||||
03 | Bijdragen ten laste van de begroting van VROM | ||||||||||||||||||||
04 | Bijdragen ten laste van het Fonds Economische Structuurversterking | 1 610 975 | 10 100 | 1 621 075 | 1 620 360 | – 715 |
1 De gerealiseerde bedragen zijn steeds naar boven afgerond (EUR 1 000)
Mij bekend,
De Minister van Verkeer en Waterstaat,
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-20042005-30100-A-A.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.