Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 15-12-2025 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Bijlage en heeft als identifier "blg-1227920".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Dossiernummer 36699
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier blg-1227920
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-KstBijlage-Web/1.8/xml/MC-OEP-KstBijlage-Web.xml
Ondernummer 32
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Onopgemaakt
Publicatiedatum 2025-12-15
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Bijlage
Taal nl
Titel Beslisnota bij Kamerbrief Appreciatie van de gewijzigde motie van het lid Moorman c.s. over leesbevordering in de lerarenopleiding en onder leraren (t.v.v. Kamerstuk 36699-26) en de gewijzigde motie van het lid Kisteman over onderzoeken hoe kan worden gewaarborgd dat gelijke behandeling nooit kan worden geschonden door de levensbeschouwelijke richting van een school (t.v.v. Kamerstuk 36699-29)
Vergaderjaar 2025-2026