|
|
de organisatorische eenheid, die als zodanig een eigen rechtstreekse verantwoordelijkheid aan het dagelijks bestuur heeft.
|
|
|
het systematisch verzamelen, vastleggen, verwerken en verstrekken van informatie ten behoeve van het besturen, het functioneren en het beheersen van (onderdelen van) de organisatie van de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden en ten behoeve van de verantwoording die daarover moet worden afgelegd.
|
- c.
financiële administratie:
|
het onderdeel van de administratie dat omvat het systematisch maken en verwerken van aantekeningen betreffende de financiële gegevens van (onderdelen van) de organisatie van de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden, teneinde te komen tot een goed inzicht in:
- 1.
de financieel-economische positie;
- 2.
- 3.
de uitvoering van de begroting;
- 4.
het afwikkelen van vorderingen en schulden;
- 5.
alsmede tot het afleggen van rekening en verantwoording daarover.
|
- d.
administratieve organisatie:
|
het stelsel van organisatorische maatregelen gericht op het tot stand brengen en het in stand houden van de goede werking van de bestuurlijke en ambtelijke informatieverzorging ten behoeve van de verantwoordelijke leiding.
|
|
|
het uitoefenen van bestuur over en toezicht op het beheer van middelen en het uitoefenen van rechten van de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden.
|
|
|
het in overeenstemming zijn met geldende wet- en regelgeving, waaronder mede verordeningen en besluiten van het Algemeen bestuur en besluiten van het dagelijks bestuur.
|
|
|
het realiseren van bepaalde prestaties met een zo beperkt mogelijke inzet van middelen.
|
|
|
de mate waarin de beoogde maatschappelijke effecten van het beleid ook daadwerkelijk worden behaald.
|