Blad gemeenschappelijke regeling van Fijnder
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Fijnder | Blad gemeenschappelijke regeling 2023, 82 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Fijnder | Blad gemeenschappelijke regeling 2023, 82 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Wanneer een klant zijn beklag wil doen, moet dit zo eenvoudig en laagdrempelig mogelijk kunnen. Op de website moet de klant in enkele muisklikken de nodige informatie over het indienen van een klacht kunnen vinden en eenvoudig een klacht kunnen indienen (digitaal, per post, telefonisch of in persoon).
Artikel 3. Indiening en registratie
Een mondelinge klacht wordt in eerste instantie mondeling afgedaan. De betrokken medewerker zal in dit geval in gesprek treden met de klant en direct tot een oplossing proberen te komen. Mocht de klant niet weten wie de medewerker is of niet met de medewerker willen spreken, dan zal een leidinggevende het gesprek voeren. Bij stagiairs en vrijwilligers zal er direct contact worden opgenomen met een leidinggevende.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2023-82.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.