Aanwijzing klachtencoördinatoren

Toelichting

 

Op 20 december 2019 heeft het bestuur van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus de “Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus” vastgesteld. Artikel 7 van de Klachtenregeling wijst de klachtbehandelaars aan. De klachtbehandelaar wordt bijgestaan door een klachtencoördinator. De taken van de coördinator zijn beschreven in de regeling. In verband hiermee bepaalt artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling dat het bestuur een of meer klachtencoördinatoren aanstelt.

 

Besluit

 

Op grond van artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten zijn de volgende klachtencoördinatoren aangesteld door het Dagelijks Bestuur

voor het bestuur en het overleg van portefeuillehouders: de ambtelijk secretaris van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus;

voor de bezwaarschriftencommissie de ambtelijk secretaris van de betreffende commissie;

voor de afdeling van het taakveld Werk & Participatie: de juridisch medewerker van de afdeling Bedrijfsvoering;

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van het bestuur van KempenPlus d.d. 20 december 2019.

 

Het bestuur van KempenPlus

 

D.S.C. Jansen,

De voorzitter,

 

F.J.L.M. Baudoin,

De secretaris,

 

 

Naar boven