Blad gemeenschappelijke regeling van Regio Gooi en Vechtstreek
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Regio Gooi en Vechtstreek | Blad gemeenschappelijke regeling 2022, 351 | ander besluit van algemene strekking |
Zoals bouwplannen en verkeersmaatregelen.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Regio Gooi en Vechtstreek | Blad gemeenschappelijke regeling 2022, 351 | ander besluit van algemene strekking |
Aanwijzingsbesluit Team Toezicht en Handhaving en Team Afvalcoaches GAD Regio Gooi en Vechtstreek stadsgebied Weesp
Het dagelijks bestuur van Regio Gooi en Vechtstreek,
gezien artikel 8 van het ‘Verzamelmandaatbesluit ten gevolge van de gemeentelijke herindeling Amsterdam Weesp’ waarin het college van de gemeente Amsterdam aan ons mandaat heeft verleend voor het uitoefenen van het toezicht en de handhaving van de taken ten aanzien van (grof) huishoudelijk afval zoals bedoeld in de Afvalstoffenverordening Regio Gooi en Vechtstreek 2017 voor de periode van 24 maart 2022 tot 1 januari 2024;
gezien artikel 8 van het ‘Verzamelmandaatbesluit ten gevolge van de gemeentelijke herindeling Amsterdam Weesp’ waarin het college van de gemeente Amsterdam aan ons mandaat heeft verleend voor het uitoefenen van het toezicht en de handhaving van de taken ten aanzien van (grof) huishoudelijk afval zoals bedoeld in de Afvalstoffenverordening 2009 van de gemeente Amsterdam voor de periode van 1 januari 2024 tot 1 januari 2025;
gelet op de artikelen 21 en 22 van de Afvalstoffenverordening Regio Gooi en Vechtstreek 2017;
gelet op de artikelen 22 en 23 van de Afvalstoffenverordening 2009 van de gemeente Amsterdam;
Aan te wijzen als medewerker belast met het toezicht op de naleving van de Afvalstoffenverordening Regio Gooi en Vechtstreek 2017 en het daarop gebaseerde Uitvoeringbesluit Regio Gooi en Vechtstreek 2021 en actualiseringen daarvan ten behoeve van stadsgebied Weesp voor de periode van 24 maart 2022 tot 1 januari 2024:
De medewerkers belast met toezichthoudende taken die zijn aangesteld (en vanaf 1 januari 2020 zijn aangenomen op grond van een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht) in vaste of tijdelijke dienst bij de Regio Gooi en Vechtstreek, resultaat verantwoordelijke eenheid Grondstoffen en Afvalstoffen Dienst (GAD), Team Toezicht en Handhaving.
Aan te wijzen als medewerker belast met het toezicht op de naleving van de Afvalstoffenverordening 2009 van de gemeente Amsterdam ten behoeve van stadsgebied Weesp voor de periode van 1 januari 2024 tot 1 januari 2025:
De medewerkers belast met toezichthoudende taken die zijn aangesteld (en vanaf 1 januari 2020 zijn aangenomen op grond van een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht) in vaste of tijdelijke dienst bij de Regio Gooi en Vechtstreek, resultaat verantwoordelijke eenheid Grondstoffen en Afvalstoffen Dienst (GAD), Team Toezicht en Handhaving.
De in artikelen 1 en 2 bedoelde medewerkers worden in het bezit gesteld van een legitimatiebewijs.
Alle eerdere aanwijzingsbesluiten waarbij medewerkers Team Toezicht en Handhaving en Team Afvalcoaches GAD van de Regio Gooi en Vechtstreek zijn belast met het toezicht op de naleving van de Afvalstoffenverordening Regio Gooi en Vechtstreek 2017 en het daarop gebaseerde Uitvoeringsbesluit Regio Gooi en Vechtstreek 2021 ten behoeve van de voormalige gemeente Weesp worden ingetrokken.
Kopieer de link naar uw clipboard
zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2022-351.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.