Organisatie
|
Veilig Thuis Zaanstreek-Waterland, ondergebracht bij de GGD Zaanstreek Waterland;
|
Bestuur
|
het dagelijks bestuur de GGD Zaanstreek-Waterland;
|
Directeur
|
de directeur Publieke Gezondheid of bij afwezigheid diens plaatsvervanger;
|
Medewerker
|
een ieder die krachtens ambtelijke aanstelling of arbeidsovereenkomst werkzaam is bij Veilig Thuis, onder de medewerkers worden ook begrepen stagiaires, vrijwilligers, uitzendkrachten en andere personen die bij of voor de Veilig Thuis werkzaamheden verrichten;
|
Leidinggevende
|
de door de organisatie aangewezen verantwoordelijke voor de betrokken medewerker;
|
Cliënt
|
een natuurlijk persoon die gevraagd of ongevraagd in aanraking is gekomen met Veilig Thuis;
|
Klacht
|
uiting van onvrede van of namens een cliënt over een gedraging (behandeling of bejegening) van Veilig Thuis of een voor Veilig Thuis werkzame persoon;
|
Klager
|
de cliënt die de klacht indient of degene die namens de cliënt een klacht indient;
|
Klachtenfunctionaris
|
degene die de klachten opvangt en de klager ondersteunt;
|
Klachtencommissie
|
de klachtencommissie als bedoeld in de Wet maatschappelijke ondersteuning ( artikel 4.2.7, artikel 4.2.8, artikel 4.2.10 en artikel 4.2.11);
|