Wijziging Interne klachtenregeling Werkorganisatie BUCH 2017

Het bestuur van de Werkorganisatie BUCH,

 

gelet op artikel 29, tweede lid, van de Gemeenschappelijke Regeling Werkorganisatie BUCH;

besluit:

 

de volgende wijziging van de Interne klachtenregeling Werkorganisatie BUCH 2017 vast te stellen:

Artikel I

De Interne klachtenregeling Werkorganisatie BUCH 2017 wordt als volgt gewijzigd:

 

A

Artikel 1, onder e, komt te luiden:

 

  • e.

    degene die op grond van artikel 9 van deze regeling belast is met de behandeling en afdoening van de ingediende klacht.

B

Artikel 9 komt te luiden:

9 Klachtbehandelaar

  • 1.

    Een klacht wordt behandeld door:

    • a.

      de teammanager, indien het een klacht betreft over een werknemer uit zijn/haar team;

    • b.

      de programmamanager/domeinmanager, indien het een klacht betreft over een teammanager;

    • c.

      de algemeen directeur, indien het een klacht betreft over een programmamanager/domeinmanager of concerncontroller;

    • d.

      de voorzitter, indien het een klacht betreft over een lid van het bestuur of de algemeen directeur;

    • e.

      de plaatsvervangend voorzitter, indien het een klacht betreft over de voorzitter.

  • 2.

    In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, wijst de algemeen directeur een klachtbehandelaar aan.

C

Artikel 13, derde lid, komt te luiden:

 

  • 3.

    De colleges van de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo ontvangen jaarlijks van de algemeen directeur het verslag ter kennisname.

D

In artikel 14 wordt ‘directieraad’ vervangen door ‘algemeen directeur’.

Artikel II

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.

 

Aldus vastgesteld door het bestuur van de Werkorganisatie BUCH op 14 april 2021,

De heer D.J. van Huizen

secretaris

De heer T.J. Romeyn

voorzitter

Naar boven