Blad gemeenschappelijke regeling van Werk en Inkomen Lekstroom
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werk en Inkomen Lekstroom | Blad gemeenschappelijke regeling 2020, 162 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werk en Inkomen Lekstroom | Blad gemeenschappelijke regeling 2020, 162 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit van het dagelijks bestuur van de Gemeenschappelijke regeling Werk en Inkomen Lekstroom houdende wijziging van de Budgethoudersregeling Werk en Inkomen Lekstroom 2013 (1e wijziging) (Wijzigingsbesluit Budgethoudersregeling WIL 2013)
Het dagelijks bestuur van de Gemeenschappelijke regeling Werk en Inkomen Lekstroom,
- het feit dat artikel 6 van de Financiële verordening GR Werk en Inkomen Lekstroom de basis vormt voor (onder meer) artikel 4 van de Budgethoudersregeling en wijzigingen in eerstgenoemd artikel nog niet zijn verwerkt in laatstgenoemd artikel;
- het feit dat de invoering van de Budgethoudersregeling WIL 2013 grotendeels was ingegeven door de (destijds) bijzondere rol van de Afdelingsmanager Bedrijfsbureau.
- de wijziging wordt gebruikt voor enkele kleine technische wijzigingen.
Wijzigingsbesluit Budgethoudersregeling WIL 2013
In de aanhef wordt ’Gemeenschappelijke Regeling Regionale Sociale Zaken Lekstroomgemeenten (GR Werk en Inkomen Lekstroom)’ gewijzigd naar ‘Gemeenschappelijke regeling Werk en Inkomen Lekstroom’.
In de aanhef wordt de navolgende passage verwijderd: ‘overwegende dat bij de laatste aanpassingen van de limietbedragen met betrekking tot het aangaan van betalingen, de bevoegdheden van manager Bedrijfsbureau niet goed ingeregeld waren terwijl dit wel noodzakelijk is voor de bedrijfsvoering en de rechtmatigheid van de betalingen,’.
In artikel 2 worden de volgende wijzigingen aangebracht:
a. in lid 2 wordt ‘afdelingsmanagers’ vervangen door ‘managers’;
b. in lid 3 wordt ‘afdelingsmanagers’ vervangen door ‘managers’;
c. aan lid 3 wordt, aan het einde van het huidige artikel, de volgende zin toegevoegd: ‘Teamcoördinatoren worden, binnen de kaders van hun team, in ieder geval als tekeningsbevoegde aangewezen.’;
d. er wordt een nieuw lid toegevoegd. Lid 5 komt als volgt te luiden: ‘In het vervolg van deze regeling valt iedere medewerker met tekeningsbevoegdheid, ongeacht de functie, onder de term ‘’budgethouder’’.’
In artikel 3 worden de volgende wijzigingen aangebracht:
a. ‘budgethouders en de tekeningsbevoegden’ wordt vervangen door ‘budgethouders’;
b. ‘Afdelingsmanagers’ wordt gewijzigd naar ‘Managers’.
In artikel 4 worden de volgende wijzigingen aangebracht:
a. in de artikelomschrijving wordt ‘budgethouders en tekeningsbevoegden’ gewijzigd naar ‘budgethouders’.
b. in lid 1, aanhef, wordt ’De directeur en de afdelingsmanager en de tekeningsbevoegde’ vervangen door ‘De directeur, managers en teamcoördinatoren en overige tekeningsbevoegden’;
c. in de tabel bij lid 1, aanhef, wordt ‘Afdelingsmanager Bedrijfsbureau’ vervangen door ‘Managers’;
d. in de tabel bij lid 1, aanhef, komt de regel ten aanzien van de ‘Overige Afdelingsmanagers’ in het geheel te vervallen;
e. in de tabel bij lid 1, aanhef, wordt ‘Tekeningsbevoegde’ gewijzigd naar ‘Teamcoördinatoren en overige tekeningsbevoegden’;
f. in de tabel bij lid 1, aanhef, wordt ‘€ 40.000’ gewijzigd naar ‘€ 25.000’;
g. In lid 1, aanhef, wordt ‘budgethouder en tekeningsbevoegde’ vervangen door ‘budgethouder’;
h. in lid 2 wordt ‘De budgethouder en tekeningsbevoegde accorderen facturen en betaalopdrachten en verstrekken’ gewijzigd naar ‘De budgethouder accordeert facturen en betaalopdrachten en verstrekt’;
k. lid 5 wordt vernummerd naar lid 3.
In artikel 5 worden de volgende wijzigingen aangebracht:
a. in lid 2 wordt ’Budgethouders en tekeningsbevoegden informeren hun leidinggevende tijdig over de door hen’ gewijzigd naar ‘De budgethouder informeert zijn leidinggevende tijdig over de door hem’;
b. in lid 4 wordt ‘De functie van intern controleur, alsmede met de financieel medewerker’ vervangen door ‘De functie van interne controller, alsmede met de functie van financieel medewerker’;
c. in lid 5 wordt ‘budgethouder of tekeningsbevoegde’ gewijzigd naar ‘budgethouder’.
In artikel 6 wordt ‘De controller draagt er zorg voor, dat de directeur, budgethouders en tekeningsbevoegden’ vervangen door ‘De interne controller draagt er zorg voor dat de directeur, managers en teamcoördinatoren en overige tekeningsbevoegden’.
Deze wijziging treedt in werking op de dag na die van de dag van bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2020.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2020-162.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.