Blad gemeenschappelijke regeling van Werkorganisatie Duivenvoorde
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werkorganisatie Duivenvoorde | Blad gemeenschappelijke regeling 2019, 555 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werkorganisatie Duivenvoorde | Blad gemeenschappelijke regeling 2019, 555 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit van het dagelijks bestuur van Werkorganisatie Duivenvoorde houdende regels over het gebruik van dienstvoertuigen en de verwerking van persoonsgegevens betreffende dit gebruik (Regeling inzake het gebruik van dienstvoertuigen en digitale rittenregistratie)
Hoofdstuk 2 Verantwoordelijkheden en beheer
Artikel 3 Verantwoordelijkheden en beheer
De beheerder is op grond van de Ambtenarenwet, verplicht tot geheimhouding van persoonsgegevens en al het andere hetgeen hun in verband met hun functie ter kennis is gekomen, voor zover die verplichting uit de aard van de zaak volgt en behoudens voor zover enig wettelijk voorschrift hen tot mededeling verplicht of uit hun taak de noodzaak tot mededeling voortvloeit.
Hoofdstuk 3 Controle, bewaring en verwijdering van persoonsgegevens
Artikel 5 Bewaring en verwijdering
Persoonsgegevens, betreffende de rittenregistratie die worden gebruikt voor de vaststelling van de loonheffing, worden conform de richtlijnen van de Belastingdienst bewaard. Gegevens die ouder zijn dan in deze richtlijnen is aangegeven worden verwijderd. Als er bijzondere redenen zijn, bijvoorbeeld een vermoeden van onrechtmatig gebruik dan wel misbruik van de dienstauto, worden de gegevens uit die periode bewaard zolang dit in het kader van het onderzoek en eventueel te treffen maatregelen jegens een medewerker noodzakelijk is.
Hoofdstuk 4 Gebruik van dienstvoertuigen, verzekering en schade
Schade aan het dienstvoertuig dient door de gebruiker zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur gemeld te worden aan de beheerder van de WODV middels een ingevuld schadeformulier. Reparaties worden alleen uitgevoerd in opdracht van de beheerder. Bij niet tijdig inleveren van het schadeformulier zijn de financiële gevolgen voor rekening van de gebruiker.
Hoofdstuk 5 Rechten van gebruiker: verbeteren, aanvullen, wijzigen of afschermen persoonsgegevens.
Artikel 9 Rechten van de gebruiker
De gebruiker kan de beheerder verzoeken zijn persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te wijzigen, of af te schermen indien deze feitelijk onjuist zijn, voor het doel of de doeleinden van de verwerking onvolledig of niet ter zake dienend zijn dan wel anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt. Het verzoek bevat de aan te brengen wijzigingen.
De beheerder bericht de verzoeker binnen vier weken na ontvangst van het in het tweede lid genoemde verzoek schriftelijk of, dan wel in hoeverre, hij daaraan voldoet. Een weigering is met reden omkleed. Een beslissing op een verzoek geldt als een besluit in de zin van artikel 1:3 Algemene wet bestuursrecht.
Hoofdstuk 6 Openbaarmaking, onvoorziene gevallen en inwerkingtreding
Artikel 11 Onvoorziene gevallen
De werkgever beslist in gevallen waarin deze regeling niet of niet in redelijkheid voorziet.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2019-555.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.