Blad gemeenschappelijke regeling van Werkorganisatie BUCH
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werkorganisatie BUCH | Blad gemeenschappelijke regeling 2019, 521 | Beleidsregels |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Werkorganisatie BUCH | Blad gemeenschappelijke regeling 2019, 521 | Beleidsregels |
Wijziging van het Inkoop- en aanbestedingsbeleid 2017 Gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum, Heiloo en Werkorganisatie BUCH
Paragraaf 5.2 Drempelbedragen wordt als volgt gewijzigd:
Na de tabel worden twee alinea’s toegevoegd:
Voor sociale en andere specifieke diensten geldt een vereenvoudigde procedure. Deze is van toepassing indien de waarde van de opdracht de drempelwaarde van € 750.000 overschrijdt. Een aankondiging (of een vooraankondiging) en een gunningsbericht zijn bij deze procedure verplicht.
Bij sociale en andere specifieke diensten onder de € 750.000 dient een meervoudige onderhandse procedure te worden gebruikt, waarbij drie tot vijf offertes gevraagd worden.
Paragraaf 5.3 Afwijkingsbevoegdheid komt te luiden:
Paragraaf 5.3 Afwijkingsbevoegheid
Voor aanbestedingen waarop door de hoogte van de opdrachtwaarde de Europese regelgeving niet (rechtstreeks) van toepassing is, kan worden afgeweken van het Inkoop- en Aanbestedingsbeleid. Afwijkingen zijn alleen toegestaan in gevallen waarin het doorlopen van de voorgeschreven procedures onevenredig of voor het specifieke geval disproportioneel is. Daarbij worden alle relevante omstandigheden in aanmerking genomen. Een verzoek om afwijking, indien het de gemeentelijke begroting betreft, dient voor akkoord te worden voorgelegd aan de gemeentesecretaris, indien het de werkorganisatie betreft dient het voor akkoord te worden voorgelegd aan de algemeen directeur. In beide gevallen dient het verzoek voorzien te zijn van een advies van de inkoopadviseur van het domein. Afwijkingen mogen nooit in strijd zijn met wet- en regelgeving.
Paragraaf 6.1 De inrichting van de inkoopfunctie wordt als volgt gewijzigd:
mr. M.N. Schroor
secretaris
drs. H. Hafkamp
burgemeester
P. Schouten
secretaris
mw. W.J.A. Verkleij
burgemeester
De heer G.A. Suanet QC
secretaris
De heer drs. A. Mans
burgemeester
De heer G.H.S. Heemskerk
secretaris
De heer T.J. Romeyn
burgemeester
drs. G.H.S. Heemskerk MBA
secretaris
drs. H. Hafkamp
voorzitter
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2019-521.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.