Wijziging Regeling Regio Rivierenland

 

Besluit van het Algemeen Bestuur van Regio Rivierenland van 3 oktober 2018 tot aanvulling van Bijlage 1 als bedoeld in artikel 5, tweede lid, van de regeling Regio Rivierenland  behorende bij de regeling zoals deze luidt na de 45e wijziging

 

Gelet op het besluit van 24 juli 2018  waarbij door het betrokken college goedkeuring is verleend, als bedoeld in artikel 5, tweede lid, van de regeling Regio Rivierenland,

 

Besluit

 

Bijlage 1 als bedoeld in artikel 5, tweede lid, van de regeling Regio Rivierenland

 

aan te vullen als volgt:

 

Taken van Regio Rivierenland die worden uitgevoerd op basis van een dienstverleningsovereenkomst als bedoeld in artikel 5, tweede lid, van de regeling Regio Rivierenland :

Uitvoering voor de gemeenten:

Datum besluit Algemeen Bestuur

Uitvoering leerlingenvervoer :

  • a)

    het zorgdragen voor de inkoop van diensten,

  • b)

    het beheren van de contracten met vervoerders en de regiecentrale,

  • c)

    het organiseren van een klachtenmeldpunt,

  • d)

    het verzorgen van de financiële afhandeling ,

  • e)

    rapporteren van financiële, kwantitatieve en kwalitatieve resultaten,

  • f)

    het signaleren van trends en ontwikkelingen 

Tiel

3 Oktober 2018

Vastgesteld in de openbare vergadering van 3 oktober 2018 door het Algemeen Bestuur van Regio Rivierenland.  

de secretaris,

drs. L.H. Derksen

de voorzitter,

ir. J. Beenakker

Naar boven