Blad gemeenschappelijke regeling van Uitvoeringsorganisatie Laborijn
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Uitvoeringsorganisatie Laborijn | Blad gemeenschappelijke regeling 2016, 497 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Uitvoeringsorganisatie Laborijn | Blad gemeenschappelijke regeling 2016, 497 | Overige besluiten van algemene strekking |
Klachtenregeling gemeenschappelijke regeling Laborijn
Artikel 1 Kenbaar maken van een klacht
Heeft een klant een klacht over de manier waarop hij is behandeld door een medewerker of bestuurder van Laborijn dan kan hij schriftelijk een klacht indienen.
Hierbij kan hij desgewenst gebruik maken van het klachtformulier.
Artikel 2 Eisen schriftelijke klacht
Een schriftelijke klacht kan met behulp van een klachtbrief kenbaar worden gemaakt en opgestuurd worden aan: het dagelijks bestuur van de gemeenschappelijke regeling Laborijn, Postbus 236, 7000 AE Doetinchem. In de klachtbrief staan ten minste: uw naam, uw adres, de datum van indienen, de reden/omschrijving van uw klacht, datum van het voorval en uw handtekening.
Artikel 4 Ontvangstbevestiging van de klachtbrief
De indiener van een (schriftelijke) klacht ontvangt een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging staat wie de klachtbehandelaar is, binnen welke termijn de klager een uitnodiging ontvangt en binnen welke termijn de klacht wordt behandeld.
Artikel 5 Informeren betrokkenen
De klachtencoördinator stuurt een afschrift van de klacht en de eventueel meegezonden documenten aan degene op wie de klacht betrekking heeft en de direct leidinggevende.
Artikel 8 Formele klachtbehandeling en horen van klager
Indien het niet gelukt is de klacht in der minne te schikken volgt een formele behandeling van de klacht. De klachtbehandelaar is in dit geval een MT-lid dat niet betrokken is bij de gedraging waarop de klacht betrekking heeft. Indien de klacht een bestuurslid of de directeur betreft blijft het gestelde in artikel 6.2, 6.3 en 6.4 van toepassing.
De klachtbehandelaar stelt het dagelijks bestuur op de hoogte van zijn bevindingen van het onderzoek naar de klacht. Daarnaast brengt de klachtbehandelaar een advies uit aan het dagelijks bestuur. Bij dit advies is het verslag van de hoorzitting gevoegd.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2016-497.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.