Bestemmingsplan, vastgesteld, Blitterswijck

Logo Venray

 

Burgemeester en Wethouders van Venray maken, gelet op de Wet ruimtelijke ordening, de ter inzage legging bekend van het, door de gemeenteraad op 27 juni 2019 vastgestelde bestemmingsplan:

- Blitterswijck (NL.IMRO.0984.BP13007-va01).

Het plan voorziet in het actualiseren van de geldende bestemmingsplannen voor de bebouwde kom van Blitterswijck. Het bestemmingsplan legt voornamelijk de bestaande functies vast met bijbehorende bouw- en gebruiksmogelijkheden. Op een aantal locaties is de bestemming gewijzigd, op grond van een reeds verleende ontheffing of vergunning en is rekening gehouden met nieuwe ontwikkelingen.

Het plan is gewijzigd vastgesteld ten opzichte van het ontwerpplan.

Het vaststellingsbesluit met bijbehorende stukken ligt vanaf de dag na deze publicatie voor een ieder ter inzage in het klantencontactcentrum gemeentehuis, Raadhuisstraat 1 in Venray. Gemeente Venray werkt op afspraak. Voor de inzage adviseren we u vooraf telefonisch een afspraak te maken. De stukken liggen voor u klaar op de gewenste datum en tijdstip. Er is dan ook iemand beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met het klantencontactcenter Venray via telefoonnummer 0478-523333.

Het vastgestelde bestemmingsplan en de hier bijbehorende stukken zijn beschikbaar gesteld en verbeeld op www.venray.nl/ter-inzage-liggende-stukken. Hier vindt u de directe links naar de bestanden. Tevens kunt u het vastgestelde bestemmingsplan raadplegen op www.ruimtelijkeplannen.nl en op het gemeentehuis (digitaal en op papier).

De beroepstermijn loopt van 26 juli 2019 t/m 5 september 2019 (zes weken).

Tijdens de beroepstermijn kunt u beroep indienen tegen het bestemmingsplan en een eventuele aanwijzing bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag) wanneer u:

- belanghebbende bent die tijdig een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren heeft gebracht;

- belanghebbende bent die niet eerder een zienswijze heeft ingediend en redelijkerwijs kunt aantonen dat u niet in staat bent geweest tijdig een zienswijze in te dienen;

- belanghebbende bent en er sprake is van een wijziging ten opzichte van het ontwerpplan.

Een beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:

- de naam en het adres van de indiener

- de dagtekening

- een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht

- de gronden van het beroep.

Gelijktijdig met het indienen van een beroepschrift kunt u – als onverwijlde spoed dit vereist – de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State vragen een voorlopige voorziening te treffen. Het besluit treedt dan niet eerder in werking totdat op het verzoek is beslist. Een verzoek om een voorlopige voorziening moet dezelfde gegevens bevatten als het beroepschrift.

 

Venray, d.d. 25 juli 2019.

Naar boven