Gemeente Nijkerk - Vastgesteld bestemmingsplan integraal kindcentrum Doornsteeg en omgevingsvergunning integraal kindcentrum Doornsteeg

Logo Nijkerk

 

Burgemeester en wethouders van Nijkerk maken in verband met het bepaalde in artikel 3.8, derde lid van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat de raad van de gemeente Nijkerk bij besluit van 27 juni 2019 het bestemmingsplan Integraal kindcentrum Doornsteeg en de omgevingsvergunning Integraal kindcentrum Doornsteeg heeft vastgesteld.

Het bestemmingsplan maakt in samenhang met de omgevingsvergunning de ontwikkeling en realisatie van een basisschool, een kinderdagverblijf en een buitenschoolse opvang mogelijk.

Gemeentelijke coördinatieregeling

Voor deze ontwikkeling heeft de gemeenteraad op 21 februari 2019 besloten toepassing te geven aan artikel 3.30 van de Wet ruimtelijke ordening (coördinatieregeling). De coördinatieregeling maakt het mogelijk om de benodigde besluiten voor een ontwikkeling gezamenlijk voor te bereiden en te coördineren. Voor deze ontwikkeling gaat het om een bestemmingsplan waarmee het Integraal kindcentrum juridisch-planologisch mogelijk wordt gemaakt en een omgevingsvergunning voor de activiteit bouwen, het aanleggen van een uitweg en het opheffen van het strijdig gebruik van de gronden.

Inzage

Het vaststellingsbesluit en het vastgestelde bestemmingsplan met de bijbehorende stukken liggen met ingang van 11 juli 2019 zes weken ter inzage.

Het vaststellingsbesluit en de vastgestelde stukken zijn digitaal te raadplegen via de site www.ruimtelijkeplannen.nl via de link http://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/?planidn=NL.IMRO.0267.BP0142-0002 en via www.nijkerk.eu/ruimtelijkeplannen.

De stukken zijn in te zien in het stadhuis, Kolkstraat 27 te Nijkerk, uitsluitend op afspraak. Dit kan bij voorkeur via www.nijkerk.eu/afspraak of via telefoonnummer 14-033.

Beroephttp://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/?planidn=NL.IMRO.0267.BP0142-0002

Gedurende bovengenoemde termijn kan beroep worden ingesteld door een ieder die een zienswijze heeft ingediend dan wel redelijkerwijs niet in staat is geweest tijdens de ter inzage legging van het ontwerpbestemmingsplan een zienswijze in te dienen.

Volgens de wettelijke regels bevat het beroepschrift ten minste: de dagtekening, uw naam, adres en handtekening; een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht (zo mogelijk met een kopie daarvan); de gronden van het beroep. Verder zendt u een kopie mee van de zienswijze die u tegen het ontwerpbesluit hebt ingediend, of u geeft een toelichting waarom u niet in de gelegenheid was een zienswijze in te dienen.

Een beroepschrift heeft geen schorsende werking; dat betekent dat het besluit na afloop van de beroepstermijn in werking treedt en kan worden uitgevoerd. Als u een direct en spoedeisend belang hebt om dat te voorkomen, kunt u binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het besluit wordt van rechtswege geschorst totdat op dit verzoek is beslist.

Uw beroepschrift of verzoek om voorlopige voorziening adresseert u als volgt:

Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA, Den Haag.

Met uw elektronische handtekening (DigiD) kunt u digitaal een beroepschrift indienen via http://digitaalloket.raadvanstate.nl.

 

Nijkerk, 10 juli 2019

Naar boven