Gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan Bedrijventerreinen Veegplan, Houtakker

Logo Lingewaard

Burgemeester en wethouders van Lingewaard maken, gelet op artikel 3.8 lid 4 van de Wet ruimtelijke ordening, bekend dat de gemeenteraad van Lingewaard op 13 december 2017 vaststelling het volgende bestemmingsplan gewijzigd heeft vastgesteld:

Bestemmingsplan Bedrijventerreinen Veegplan, Houtakker

Dit bestemmingsplan heeft uitsluitend betrekking op het bedrijventerrein Houtakker I

In dit bestemmingsplan Bedrijventerrein Veegplan, Houtakker wordt voor diverse percelen op bedrijventerrein Houtakker I de actuele bestaande situatie vastgelegd dan wel een ontwikkeling mogelijk gemaakt.

In het raadsbesluit is vermeld dat er geen exploitatieplan is vastgesteld.

Het bestemmingsplan is gewijzigd vastgesteld. De wijziging is opgenomen in de Reactienota zienswijzen en ambtshalve wijzigingen bestemmingsplan Bedrijventerreinen Veegplan, Houtakker. De wijziging heeft betrekking op het perceel Karstraat 12 waarvoor de specifieke maatbestemming zodanig wordt aangepast dat de volledige huidige bedrijfsvoering ter plaatse is toegestaan.  

Het bestemmingsplan Bedrijventerreinen Veegplan, Houtakker met vaststellingsbesluit en bijbehorende stukken wordt op grond van artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening voor een ieder met ingang van donderdag 21 december 2017 gedurende zes weken op de volgende wijzen ter inzage gelegd, beschikbaar gesteld en raadpleegbaar gemaakt:

-Het digitale bestemmingsplan kunt u raadplegen op de landelijke website http://www.ruimtelijkeplannen.nl onder planidentificatienummer NL.IMRO.1705.192-VG01 of via http://www.offcielebekendmakingen.nl

-Zowel het digitale als analoge bestemmingsplan ligt ter inzage bij het Klant Contact Centrum van de gemeente Lingewaard aan de Kinkelenburglaan 6 te Bemmel. Buiten de openingstijden kunnen de stukken worden ingezien na een afspraak met het Klant Contact Centrum op telefoonnummer (026) 32 60 111.

 

Gelet op artikel 8.2 lid 1 Wet ruimtelijke ordening juncto artikel 6:13 Algemene wet bestuursrecht kunnen belanghebbenden die een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren hebben gebracht, alsmede een belanghebbende die aantoont dat hem redelijkerwijs niet kan worden verweten dat geen zienswijze bij de gemeenteraad naar voren is gebracht, binnen de termijn van terinzagelegging beroep instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, postbus 20019, 2500EA ’s-Gravenhage.

 

Verder kunnen belanghebbenden binnen de genoemde termijn van terinzagelegging beroep instellen tegen de aangebrachte wijzigingen. Het besluit van de gemeenteraad treedt in werking daags na afloop van de beroepstermijn. Indien binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening bij de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State is ingediend, treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.

 

Voor het instellen van beroep of het aanvragen van een voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd.

 

Burgers kunnen met hun DigiD ook beroep indienen via het digitale loket op de website van de raad van State https://digitaalloket.raadvanstate.nl

  

Bemmel, 20 december 2017

 

Naar boven