Gemeente Gooise Meren - in gebruik geven Raadhuisplein - Brinklaan 35 in Bussum in verband met voorjaarskermis van 8 april 2016 tot en met 11 april 216

Logo Gooise Meren

VB 2016-003

Gemeente Gooise Meren

Overwegingen ten aanzien van het besluit

Wettelijke bepalingen

Gelet op de Wegenverkeerswet 1994 en het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer (BABW) heeft het college van Burgemeester en wethouders van de gemeente Gooise Meren een verkeersbesluit genomen.

Aanleiding verkeersbesluit

Van vrijdag 8 april 2016 tot en met maandag 11 april 216 wordt er een kermis georganiseerd op het Raadhuisplein aan de Brinklaan in Bussum.

Doelstelling verkeersbesluit

Om de kermis veilig te laten verlopen wordt het Raadhuisplein afgesloten voor al het verkeer en in gebruik gegeven voor de kermis.

 Overwegingen

Het Raadhuisplein moet vrij zijn van geparkeerde auto’s om de kermis te organiseren.

Overleg politie

Gelet op de BABW heeft overleg met de politie plaats gevonden.

Bekendmaking

Dit verkeersbesluit wordt gepubliceerd in de Staatscourant, op de website van de gemeente Gooise Meren en op de gemeentelijke pagina van het Naarder Nieuws en het Bussums Nieuws.

 

BESLUIT

Besluit

Op grond van de overwegingen heeft het college van burgemeester en wethouders besloten om

 

  • 1.

    het Raadhuisplein – Brinklaan 35 in Bussum af te sluiten voor alle verkeer van donderdag 7 april 2016, 18.00 uur tot en met dinsdag 12 april 2016, 8.00 uur in verband met de voorjaarskermis.

  • 2.

    Dit wordt aangegeven door het plaatsen van bord C1 uit bijlage 1 van het RVV 1990 en de nodige fysieke afsluitingen.

 

Bussum, 24 maart 2016

 

namens Burgemeester en wethouders van Gooise Meren,

  

Mw. P. Hol

Afdelingshoofd ROB

Mededelingen

Bezwaar- of beroepsclausule

Bezwaar en beroep U kunt tegen dit besluit binnen zes weken na dag van bekendmaking bezwaar maken. Het bezwaarschrift moet gericht worden aan: info@Gooisemeren.nl of naar burgemeester en wethouders van Gooise Meren, Brinklaan 35, 1404 EP Bussum. Het bezwaarschrift dient te zijn ondertekend en het volgende te bevatten:a. naam en adres van de indiener;b. de dagtekening;c. een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht;d. de gronden van het bezwaar. Daarnaast kan een verzoek om voorlopige voorziening worden ingediend bij de Voorzieningenrechter van de Arrondissementsrechtbank binnen het rechtsgebied waarin de indiener van het bezwaarschrift zijn woonplaats heeft. Voor het verzoek zal griffierecht worden geheven.

 

Naar boven