Tijdelijke verkeersmaatregel kermis Mook
Logo Mook en Middelaar
Burgemeester en wethouders van Mook en Middelaar,
Overwegende:
dat van 27 augustus tot en met 31 augustus 2014 de jaarlijkse kermis te Mook plaatsvindt;
dat de opbouw- en afbraakwerkzaamheden van de kermis langere tijd in beslag nemen;
dat het uit het oogpunt van het verzekeren van de veiligheid op de weg en het beschermen
van de weggebruikers gewenst is een verkeersmaatregel in te stellen in het gebied , zoals
aangegeven op bijgevoegde tekening (bijlage 1), met ingang van zondag 24 augustus 2014 vanaf 00.00 uur tot maandag 31 augustus 2014, om 18.00 uur, of zoveel eerder als de opruimwerkzaamheden zijn beëindigd;
dat de tijdelijke verkeersmaatregel zal worden geëffectueerd door plaatsing van borden en het treffen van fysieke maatregelen;
dat de gemeente Mook en Middelaar voor eventuele ongevallen of schade geen
aansprakelijkheid aanvaardt;
gelet op het bepaalde in artikel 17 en 18 van de Wegenverkeerswet 1994, alsmede het bepaalde in het Besluit Administratieve Bepalingen inzake het Wegverkeer;
gelet op het algemeen mandaat- en volmachtsbesluit 2014;
b e s l u i t e n :
I.Dat met ingang van 24 augustus 2014, 00.00 uur tot 1 september 2014 18.00 uur een verkeersmaatregel wordt
ingesteld binnen het gebied zoals aangegeven op bijgevoegde en gewaarmerkte tekening (bijlage 1);
II. Dat deze maatregel een geslotenverklaring inhoudt op het Raadhuisplein, e.e.a. aangegeven door plaatsing van bord C1 van bijlage 1 van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV);
III. Dat gedurende de onder I omschreven periode er in het desbetreffende gebied niet meer geparkeerd mag worden en er een algeheel parkeerverbod van kracht is, aangegeven door plaatsing van bord E2 van bijlage 1 van het RVV.
IV. Dat er aan het begin van de toegangswegen van het Raadhuisplein door plaatsing van bord L* (doodlopend) op gewezen wordt dat de automobilist een doodlopende straat in rijdt.
Mook, 21-08- 2014
Het college van burgemeester en wethouders van Mook en Middelaar,
Namens deze,
Hoofd afdeling Dienstverlening,
Mr. J. de Graaf
Naar boven