Staatscourant van het Koninkrijk der Nederlanden
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Hillegom | Staatscourant 2013, 59 | Ruimtelijke plannen |
Zoals bouwplannen en verkeersmaatregelen.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Hillegom | Staatscourant 2013, 59 | Ruimtelijke plannen |
Burgemeester en wethouders maken op grond van artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat de gemeenteraad in de vergadering van 13 december 2012 het bestemmingsplan Vosse- en Weerlanerpolder gewijzigd heeft vastgesteld.
Het doel van bestemmingsplan Vosse- en Weerlanerpolder is om een nieuw ruimtelijk kader te stellen voor de realisatie van een recreatiegebied in de polder.
De graslanden hadden de bestemming Agrarische doeleinden, Agrarisch gebied met landschappelijke en natuurwaarden en Water. De nieuwe bestemmingen zijn: Natuur, Verkeer, Water en Maatschappelijk. De nieuwe manege aan de Ampèrestraat valt niet binnen de plangrenzen van dit bestemmingsplan. Voor een volledig overzicht van de wijzigingen verwijzen wij u naar de Nota van antwoord zienswijzen die ook ter inzage ligt.
Het gewijzigde vastgestelde bestemmingsplan ligt met ingang van 3 januari tot en met 13 februari 2013 (zes weken) voor een ieder ter inzage in de gemeentewinkel. Het gemeentehuis is gevestigd aan de Hoofdstraat 115 te Hillegom. Elke werkdag geopend van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 16.00 tot 20.00 uur.
Het bestemmingsplan is digitaal in te zien op de website www.ruimtelijkeplannen.nl. Dat kan ook via een link op de gemeentelijke website www.hillegom.nl onder Gemeentehuis/Projecten en plannen.
Gedurende de termijn dat het plan ter inzage ligt kunnen belanghebbenden beroep instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag, o.v.v. “beroepschrift bestemmingsplan Vosse- en Weerlanerpolder”. Dit beroepschrift moet worden ingediend binnen 6 weken na bekendmaking van het besluit. Het beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:
– de naam en het adres van de indiener;
– de dagtekening;
– de vermelding van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen en de datum en het kenmerk van het besluit;
– een opgave van de redenen waarom u zich met het besluit niet kunt verenigen.
Een afschrift van het besluit moet u meesturen.
Door het indienen van een beroepschrift wordt het besluit niet opgeschort. Bij een spoedeisend belang kan degene die een beroepschrift heeft ingediend, een voorlopige voorziening (schorsing) vragen aan de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag.
Kopieer de link naar uw clipboard
zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2013-59.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.