Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen)

 

Burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn;

 

gelet op artikelen 5:11 en 5:14 van de Algemene Wet Bestuursrecht (AWB) en artikel 4:2 van de Wet Basisregistratie Personen (BRP);

 

op grond van het ondermandaatregister van de gemeente Alphen aan den Rijn, vastgesteld op 28-03-2019, onderdeel L8, L91 en L92;

 

worden onderstaande medewerkers aangewezen tot

 

Toezichthouder BRP:

 

Team Burgerzaken:

- Medewerker beleidsuitvoering I

- Medewerker beleidsuitvoering II

- Medewerker publiek I

- Adviseur III

 

Team Veiligheid en Inspectie:

- Medewerker ontwikkeling II

- Medewerker handhaving I

- Medewerker handhaving II

- Medewerker beleidsuitvoering I

 

Bureau Controle en Handhaving Serviceplein

- Medewerker beleidsuitvoering II

 

Team Belastingen

- Medewerker beleidsuitvoering I

 

Het gaat hier alleen om de medewerkers zoals opgenomen in de Regeling Beheer en Toezicht Basisregistratie Personen van de gemeente Alphen aan den Rijn, die belast zijn met de uitvoering van de wet BRP op het onderdeel bewoning en inschrijving op adressen in relatie tot de BRP.

 

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.

 

Alphen aan den Rijn, 21 januari 2022

Namens burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn,

C.A. Groeneweg

Teamleider Burgerzaken

Naar boven