Vertrokken onbekend waarheen

Beslissing op grond van artikel 2.22 van de Wet BRP

Uit onderzoek is gebleken dat onderstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de basisregistratie personen (BRP) als inwoner van de gemeente Het Hogeland staan ingeschreven. De personen worden uitgeschreven met als reden ‘verblijfplaats onbekend’. Vanaf de datum van het besluit zijn ze niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

Naam

Geboortedatum

Laatst bekend adres

Datum besluit

De heer I. Iliniţchi

21-03-2000

Blink 8 Uithuizen

17-05-2022

De heer M.Daian

17-08-1993

Blink 8 Uithuizen

17-05-2022

De heer P. Sengupta

01-09-1995

Blink 8 Uithuizen

17-05-2022

De heer V.L.N.N. Maradani

26-08-1992

Blink 8 Uithuizen

22-04-2022

Mevrouw A. Salim

01-07-1994

De Ruyterstraat 15 Bedum

12-05-2022

de heer S. Sufi

02-02-2021

De Ruyterstraat 15 Bedum

12-05-2022

de heer A. Sufi

10-08-2019

De Ruyterstraat 15 Bedum

12-05-2022

De heer N. Schuitema

11-07-1985

Schoolstraat 9 Zoutkamp

03-05-2022

De heer L.M. Nyári

24-05-1990

Wadwerderweg 76 Usquert

02-05-2022

De heer L.G. Krasztel

31-10-1996

Wadwerderweg 76 Usquert

02-05-2022

De heer F. Székely

18-03-1977

Wadwerderweg 76 Usquert

02-05-2022

Staat uw naam hierboven genoemd of weet u waar bovenstaande personen verblijven? Neem dan contact op met team Gegevenshuis van de gemeente Het Hogeland via BRP@hethogeland.nl of telefoonnummer 088-345 88 88.

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen bezwaar maken tegen dit besluit. Dit kan binnen zes weken vanaf de dag na de datum van deze publicatie. Vermeld in het bezwaarschrift uw naam en adres, de datum, een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt en de reden waarom u het niet eens bent met het besluit. Richt uw bezwaarschrift aan burgemeester en wethouders van de gemeente Het Hogeland, Postbus 26, 9980 AA Uithuizen.

Waarom deze bekendmaking

De gemeente moet ervoor zorgen dat gegevens in de basisregistratie juist, volledig en betrouwbaar zijn. De inwoner is verplicht om binnen 5 dagen na adreswijziging of binnen 5 dagen voor vertrek naar het buitenland hiervan schriftelijk aangifte te doen bij de woongemeente. Ondanks herhaalde aanschrijvingen is er van bovenvermelde personen geen aangifte binnen gekomen. Artikel 3:41, lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ te publiceren als de bekendmaking niet kan plaatsvinden door toezending.

Gevolgen

Een ambtshalve uitschrijving uit de BRP heeft tot gevolg dat bovenstaande personen geen documenten (reisdocumenten, rijbewijs) meer kunnen aanvragen. Ook huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag of andere vorm van een uitkering of financiële ondersteuning worden stopgezet. Daarnaast heeft het gevolgen voor de opbouw van AOW.

Naar boven