Kennisgeving ontvangst aanvraag apv vergunning Oldenzaal

Op 16 maart 2021 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor een apv ontheffing op locatie Oldenzaal. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 10237-2021. De aanvraag betreft:

  • het aanvragen ontheffing geluidhinder voor het behandelen van 2800 bomen met nematoden of aaltjes gedurende 3 á 4 weken van 20.00 uur to05.00 uur, start in de week 18.

Belanghebbenden kunnen tot en met twee weken na de publicatiedatum een zienswijze over de aangevraagde vergunningen naar voren brengen bij het college van burgemeester en wethouders, dan wel de burgemeester, postbus 354, 7570 AJ in Oldenzaal of via info@oldenzaal.nl

Procedure

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn.

Voor meer informatie over bouwgerelateerde zaken (Wabo, milieu en sloop) kunt u contact opnemen via bouwloket@oldenzaal.nl of telefoonnummer (0541) 58 81 11. Voor meer informatie over zaken als APV, drank- en horeca en verkeersbesluiten kunt u contact opnemen via info@oldenzaal.nl of telefoonnummer (0541) 58 81 11.

Naar boven