Gemeente Bergen op Zoom - Bekendmaking Basisregistratie Personen (BRP)

Voornemen tot ambtshalve uitschrijving  Uit onderzoek blijkt dat de onderstaande persoon waarschijnlijk niet meer woont op het adres waar hij/zij in de basisregistratie personen (BRP) geregistreerd staat. Daarom is het college van B&W voornemens onderstaande persoon uit te schrijven uit de BRP: 

R.I. Răşcanu (11-05-1996), I.S. Sacramento De Almeida (12-03-1991)

Belanghebbenden kunnen binnen drie weken na deze publicatie schriftelijk en/of mondeling een zienswijze kenbaar maken op bovengenoemde voornemens tot ambtshalve uitschrijving. Als wij na drie weken geen zienswijze(n) hebben ontvangen, besluiten wij bovenstaande personen vanaf de datum van de publicatie van het voornemen ambtshalve uit te schrijven uit de BRP. Dit houdt in dat deze personen vanaf die datum niet langer staan ingeschreven in Nederland.Een ambtshalve uitschrijving uit de BRP kan grote persoonlijke en/of financiële gevolgen hebben voor de betrokkene. Als je op de hoogte bent van het huidige adres van één van bovengenoemde personen, verzoeken wij je om de medewerkers van team Publieksdiensten hiervan op de hoogte te stellen.  Voor het kenbaar maken van een zienswijze of voor meer informatie kan je contact opnemen met team Publieksdiensten via telefoonnummer 14 0164 of e-mail: publieksdiensten@bergenopzoom.nl. Besluiten ambtshalve uitschrijving Uit onderzoek is gebleken dat de volgende personen niet meer wonen op het adres waar ze in de basisregistratie personen (BRP) geregistreerd staan. Daarom heeft het college van B&W besloten om hen, overeenkomstig artikel 2.22 Wet BRP, ambtshalve uit te schrijven uit de BRP. Dit betekent dat zij met ingang van de datum van de publicatie van het voornemen tot uitschrijving, niet meer staan ingeschreven in Nederland:

J.W. Bartmann (24-12-1955), S.K. Wartalski (06-02-1991)

Belanghebbenden kunnen tegen bovengenoemde besluiten binnen zes weken na de datum van publicatie een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, postbus 35, 4600 AA Bergen op Zoom.

Het bezwaarschrift dient te zijn ondertekend en moet ten minste bevatten:

  • 1.

    de naam en het adres van de indiener;

  • 2.

    de dagtekening

  • 3.

    een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt;

  • 4.

    de gronden van het bezwaar.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met team Publieksdiensten, telefoonnummer 14 0164 of e-mail: publieksdiensten@bergenopzoom.nl.

 

Naar boven