Besluit naamgeving openbare ruimten gemeente Vijfheerenlanden

Burgemeester en wethouders van de gemeente Vijfheerenlanden brengen ter algemene kennis dat zij gelet op:

 

  • artikel 108 van de Gemeentewet;

  • artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen (BAG);

  • artikel 2 van de Verordening naamgeving en nummering (adressen) 2019;

 

 

 

in hun vergadering van 24 maart 2020 hebben besloten om de volgende naamgeving van openbare ruimten vast te stellen:

 

Naam

Woonplaats

 

Sluiseiland-Noord

Vianen

 

Sluiseiland-Zuid

Vianen

 

 

met ingang van 1 april 2020 en overeenkomstig de bij dit besluit behorende situatietekening.

 

En is besloten de volgende bestaande openbare ruimten te laten vervallen:

 

Naam

Woonplaats

 

Sluiseiland

Vianen

 

 

met ingang van 1 januari 2021.

 

Zaaknummer: 109696

 

 

Bezwaar

Als u het niet eens bent met dit besluit kunt u binnen zes weken schriftelijk bezwaar maken. De termijn van zes weken start een dag na de publicatie van het besluit. U kunt het bezwaarschrift opsturen naar het bestuursorgaan door of namens welk dit besluit is genomen. U kunt het bezwaarschrift sturen naar het adres Postbus 11, 4140 AA Leerdam. Aan het indienen van het bezwaarschrift zijn geen kosten verbonden.

 

In het bezwaarschrift moet u de volgende gegevens vermelden: uw naam en adres en eventueel uw e-mailadres, de datum, een omschrijving van het besluit waar u het niet mee eens bent, zo mogelijk een kopie van dit besluit en de redenen waarom u een bezwaar indient. U sluit uw bezwaarschrift af met uw handtekening.

 

Als sprake is van een spoedeisend belang dan kunt u verzoeken om een voorlopige voorziening bij de rechtbank Midden-Nederland, afdeling bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, Postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Het indienen van een verzoek om een voorlopige voorziening, kan alleen als u ook een bezwaarschrift heeft ingediend. U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening verzoeken via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Aan het indienen van een verzoekschrift zijn kosten verbonden (griffierechten). Voor de hoogte van deze griffierechten kunt u contact opnemen met de griffie van de afdeling bestuursrecht van de rechtbank.

 

 

 

 

 

 

De secretaris:

Nanette van Ameijde - Poortman

De burgemeester:

Sjors Fröhlich

Toelichting

Door de nieuwe bouwplannen is de eerder vastgestelde openbare ruimte ‘Sluiseiland’ opgesplitst in twee nieuwe openbare ruimten ‘Sluiseiland-Noord’ en ‘Sluiseiland-Zuid’.

 

 

 

Bijlage: Situatietekeningen

Naar boven