Beschikking ambtshalve uitschrijving uit basisregistratie personen

 

Week 6 - 2020

 

De gemeente gaat de onderstaande personen ambtshalve uitschrijven uit de Basisregistratie Personen (BRP) van de gemeente Almere (zie artikel 2.21 en 2.22 Wet BRP). Uit onderzoek van de gemeente is gebleken dat deze personen niet meer wonen op het adres waar zij in de BRP van de gemeente Almere staan ingeschreven. Zij worden uitgeschreven omdat onbekend is wat hun verblijfplaats is of naar welk land ze zijn gegaan.

Volgens Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht mag de gemeente de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ publiceren als ze de bekendmaking niet kan toesturen aan belanghebbenden.

 

Naam  

Geboren

Uitgeschreven per

V.V. Jagroep

25-10-1985

03-09-2019

S.J. Edwards

29-01-1970

01-11-2019

I. Mlera

23-12-1970

12-09-2019

J. Fernandez Lema

15-01-1988

07-11-2019

E. Acer

01-09-1971

02-10-2019

R. Mihăilă Neagu

09-02-1984

15-10-2019

S. Henry

06-12-1990

11-11-2019

K.J. van Niel

15-11-1991

07-11-2019

M.M. Pothiah

27-12-1999

03-12-2019

T. Pothiah

02-10-2004

03-12-2019

M. Rookhuyzen

29-07-1966

03-10-2019

J.M. van der Linden

08-10-1999

04-10-2019

D. Mutafchiev

16-11-1998

03-10-2019

A. Amnih

13-06-1997

12-09-2019

E.J. Kolstee

28-10-1971

04-10-2019

M.R. Jahan Nama

24-04-1969

18-11-2019

N.P. Sultan

08-03-1992

04-10-2019

O.P. Szustkowska

14-08-1999

07-10-2019

S. Wouda

09-09-1994

15-10-2019

A.J. Wouda

3-09-1991

15-10-2019

A.K. Schoop

07-07-1998

04-10-2019

R.N. MIlls

03-09-1982

17-10-2019

J. Cao

25-11-1990

18-10-2019

R.G. de Vries

24-04-1968

18-10-2019

T.T. Josepha

09-09-1984

18-10-2019

 

Contact met gemeente

Staat uw naam genoemd of weet u waar (een van de) personen verblijven? Neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken van de gemeente Almere via telefoonnummer 14 036 of per e-mail info@almere.nl

 

Bezwaar indienen

Wilt u bezwaar maken? Dan kan dat binnen 6 weken en zowel digitaal als per post. Digitaal kan dat via het e-formulier op almere.nl/burgerzaken. U moet dan wel beschikken over DigiD. Wilt u als organisatie/advocaat bezwaar indienen, dan moet u gebruik maken van eHerkenning. Wil u het bezwaarschrift per post indienen, dan kunt u het sturen naar:

Gemeente Almere

t.a.v. Bezwaarschriftencommissie

Postbus 200

1300 AE Almere

Vermeld in het bezwaarschift uw naam, adres, datum, handtekening, een omschrijving van het besluit (of een kopie van het besluit) waartegen het bezwaar is gericht en de reden waarom u het niet eens bent met dit besluit.

Met het indienen van een bezwaarschrift wordt het besluit niet uitgesteld. Als dat wel moet spoed nodig is, dan kan een voorlopige voorziening worden aangevraagd via de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Hier zijn kosten aan verbonden.

 

Berichtenbox MijnOverheid

Let op: Heeft u een geactiveerd account op de Berichtenbox van MijnOverheid? Dan worden de ontvangstbevestigingen via de Berichtenbox verstuurd. Houd deze daarom goed in de gaten. Meer informatie over het aansluiten op de Berichtenbox van MijnOverheid vindt u op https://mijn.overheid.nl

Naar boven