Beschikking ambtshalve uitschrijving uit basisregistratie personen

 

Week 5 - 2020

 

De gemeente gaat de onderstaande personen ambtshalve uitschrijven uit de Basisregistratie Personen (BRP) van de gemeente Almere (zie artikel 2.21 en 2.22 Wet BRP). Uit onderzoek van de gemeente is gebleken dat deze personen niet meer wonen op het adres waar zij in de BRP van de gemeente Almere staan ingeschreven. Zij worden uitgeschreven omdat onbekend is wat hun verblijfplaats is of naar welk land ze zijn gegaan.

Volgens Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht mag de gemeente de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ publiceren als ze de bekendmaking niet kan toesturen aan belanghebbenden.

 

Naam  

Geboren

Uitgeschreven per

C.F. Maier

07-02-1943

02-08-2019

H.M. Gomes

03-01-1980

15-10-2019

R. Schoenmaker

09-02-1999

06-08-2019

C.L. Waal

04-11-1978

19-08-2019

J. van den Berg

04-03-1998

12-08-2019

H.K. Toelsie

10-01-1982

21-10-2019

S. Oude Hergelink

23-05-1989

31-10-2019

M.P. Mulder

07-01-1991

11-09-2019

J.A.D. Rillen en kind

25-03-1993

31-10-2019

J.D.C. Blank en kind

13-08-1998

31-10-2019

M. Ali

02-01-1992

01-11-2019

R.E. Gravenbeek

07-10-1982

13-08-2019

M.E. Zimmerman

15-01-1975

01-11-2019

J. Grund

08-09-1974

01-11-2019

M.J. van Steensel

14-07-1963

15-08-2019

A.P.K. de L'Isle en kinderen

08-09-1994

26-07-2019

B.P.H. Jaeqx

19-05-1981

22-08-2019

L.B. Gill en kinderen

15-01-1969

27-08-2019

M.J. Adijs

12-05-1966

04-09-2019

D. van 't Ende

07-09-1993

12-09-2019

M.M.M. Reodica

09-05-1987

12-09-2019

S. Ampofo

09-05-1981

23-09-2019

 

 

Contact met gemeente

Staat uw naam genoemd of weet u waar (een van de) personen verblijven? Neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken van de gemeente Almere via telefoonnummer 14 036 of per e-mail info@almere.nl

 

Bezwaar indienen

Wilt u bezwaar maken? Dan kan dat binnen 6 weken en zowel digitaal als per post. Digitaal kan dat via het e-formulier op almere.nl/burgerzaken. U moet dan wel beschikken over DigiD. Wilt u als organisatie/advocaat bezwaar indienen, dan moet u gebruik maken van eHerkenning. Wil u het bezwaarschrift per post indienen, dan kunt u het sturen naar:

Gemeente Almere

t.a.v. Bezwaarschriftencommissie

Postbus 200

1300 AE Almere

Vermeld in het bezwaarschift uw naam, adres, datum, handtekening, een omschrijving van het besluit (of een kopie van het besluit) waartegen het bezwaar is gericht en de reden waarom u het niet eens bent met dit besluit.

Met het indienen van een bezwaarschrift wordt het besluit niet uitgesteld. Als dat wel moet spoed nodig is, dan kan een voorlopige voorziening worden aangevraagd via de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Hier zijn kosten aan verbonden.

 

Berichtenbox MijnOverheid

Let op: Heeft u een geactiveerd account op de Berichtenbox van MijnOverheid? Dan worden de ontvangstbevestigingen via de Berichtenbox verstuurd. Houd deze daarom goed in de gaten. Meer informatie over het aansluiten op de Berichtenbox van MijnOverheid vindt u op https://mijn.overheid.nl

 

 

Naar boven