Vertrokken onbekend waarheen

 

Onderstaande publicatie betreft een beslissing ingevolge artikel 2.22 van de Wet BRP.

 

Uit onderzoek is gebleken dat onderstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de basisregistratie personen (BRP) als ingezetene van de gemeente Het Hogeland staan ingeschreven. De personen worden uitgeschreven met als reden verblijfplaats onbekend en zijn vanaf de datum van het besluit niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

 

Naam, geboortedatum, laats bekend adres en datum besluit:

 

De heer S. Al-Zubaidi; 01-07-1953; Lageweg 49B Uithuizen; 04-02-2019.

De heer N. Behrens; 10-02-1995; Bazuinslaan 3 Bedum; 04-02-2019.

Mevrouw R. Čepulytė; 17-03-2000; Hoofdstraat-West 32A Uithuizen; 04-02-2019.

De heer J.J. Kamstra; 19-12-1991; Tinallingerweg 1 Baflo; 04-02-2019.

De heer M. Osipavičius; 04-08-1991; Hoofdstraat-West 32A Uithuizen; 04-02-2019.

De heer A. Rietbroek; 14-10-1970; Ripperdadrift 47 Uithuizen; 04-02-2019.

De heer S.J. Sambo; 14-08-1998;Molenstraat 33 Eenrum; 04-02-2019.

De heer C. Strugaru; 07-11-1977; Kerkstraat 6 Uithuizermeeden; 04-02-2019.

De heer E. Teke; 16-09-1970; Leeuwstraat 11 Uithuizen; 04-02-2019.

Staat uw naam hierboven genoemd of weet u waar bovenstaande personen verblijven, neem dan contact op met team Gegevenshuis van de gemeente Het Hogeland via BRP@hethogeland.nl of telefoonnummer 088-345 88 88.

 

Waarom deze bekendmaking

De gemeente heeft de taak ervoor te zorgen dat gegevens in de basisregistratie juist, volledig en betrouwbaar zijn. De burger is verplicht om binnen vijf dagen na adreswijziging of binnen 5 dagen voor vertrek naar het buitenland hiervan schriftelijk aangifte te doen bij de woongemeente. Ondanks herhaalde aanschrijvingen is er van bovenvermelde personen geen aangifte binnen gekomen. Artikel 3:41, lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ te publiceren als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending.

 

Bezwaar

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan een belanghebbende tegen dit besluit bezwaar maken bij het college. De termijn voor het indienen van een bezwaarschrift is zes weken en vangt aan een dag na de datum van deze publicatie. Het ondertekende bezwaarschrift moet omvatten de naam en het adres van de indiener, de datum en een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift zich richt. Ook moet de bezwaarmaker gemotiveerd aangeven waarom hij of zij het niet eens is met het besluit. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan burgemeester en wethouders van de gemeente Het Hogeland, Postbus 26, 9980 AA Uithuizen.

Gevolgen

Een ambtshalve uitschrijving uit de BRP heeft tot gevolg dat bovenstaande personen geen documenten (reisdocumenten, rijbewijs) meer kunnen aanvragen. Ook huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag of ander vorm van een uitkering of financiële ondersteuning worden

stopgezet. Daarnaast heeft het gevolgen voor de opbouw van AOW.

 

 

 

Naar boven