Gemeente Heusden - VERTROKKEN NAAR ONBEKENDE BESTEMMING

 

 

De personen hieronder genoemd wonen niet meer op het adres waar zij volgens de basisregistratie personen (BRP) staan ingeschreven. Dit blijkt uit onderzoek van het cluster Burgerzaken van de gemeente Heusden. Het college heeft besloten de persoonslijsten van deze personen niet meer bij te houden. Daardoor staan zij officieel niet meer op dat adres ingeschreven.

 

Uitschrijving kan tot gevolg hebben dat men geen documenten (reisdocumenten, rijbewijs) meer kan aanvragen. Ook huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag of andere vorm van een uitkering of financiële ondersteuning, kunnen worden stopgezet. Daarnaast kan het gevolgen hebben voor de opbouw van AOW. Het is belangrijk om altijd op het juiste adres ingeschreven te staan.

 

Geslachtsnaam en voorletters

Geboortedatum

Adres

Datum besluit

Zaaknummer

Polak, W.

3 september 1992

Priemsteeg 77, Haarsteeg

11 juni 2019

586776

Żuchowska, M.

28 januari 1993

Tuinbouwweg 49, Haarsteeg

12 juni 2019

588195

Browarski, G.M.

3 maart 1972

Margrietstraat 17, Oudheusden

12 juni 2019

587434

Smetsers, J.M.

25 mei 1980

Kavreinsestraat 9, Vlijmen

12 juni 2019

587435

Sahmi, M.

14 maart 1981

Da Costastraat 24, Vlijmen

12 juni 2019

587257

Beurden van-Kreté, H.G.M.

16 november 1971

Brederostraat 52, Vlijmen

12 juni 2019

587436

Zuddio, D.

9 november 1994

Laan van Tasmanië 111, Drunen

11 juni 2019

588137

Ozimek, P.S.

30 oktober 1983

Burgemeester Buijsstraat 2 A , Herpt

11 juni 2019

584482

 

BEZWAAR

Bent u het niet eens met het besluit, dan kunt u daartegen binnen zes weken na de dag van deze publicatie een bezwaarschrift indienen

 

U kunt alleen op deze 2 manieren bezwaar maken:

  • Online via de website www.heusden.nl (u kunt inloggen met uw DigiD)

  • U kunt uw bezwaar ook per post sturen naar Gemeente Heusden, Postbus 41, 5250 AA Vlijmen

 

In het bezwaarschrift moet in ieder geval staan:

  • 1.

    uw naam en adresgegevens;

  • 2.

    datum waarop u het bezwaarschrift indient;

  • 3.

    een omschrijving of een kopie van het besluit waar u het niet mee eens bent;

  • 4.

    de redenen van het bezwaar;

  • 5.

    uw handtekening. Verstuurt u het bezwaarschrift digitaal dan is uw DigiD uw digitale handtekening.

Daarnaast kunt u aangeven of u wilt worden gehoord.

 

Meer informatie

Graag bij uw schriftelijke reactie het zaaknummer vermelden.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het cluster Burgerzaken van de gemeente Heusden, telefoon: (073) 513 1789.

Naar boven