Aanwijzen toezichthouder

Ingevolge de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht en de Algemene wet bepalingen omgevingsrecht wordt bekend gemaakt, dat Burgemees­ter en Wethouders hebben besloten:

  • 1.

    De heer ir. F.H.A. Janssen, medewerker handhaving, aan te wijzen als toezichthouder in de zin van artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 5.10 van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht.

Als medewerker handhaving is hij belast met het toezicht op de naleving van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo), Woningwet (o.a. Hoofdstuk I tot en met IV), Wet ruimtelijk ordening (Wro), Monumentenwet 1988, Wet milieubeheer, Wet bodembescherming, Algemeen plaatselijke verordening (APV) en overige gemeentelijke verordeningen.

  • 1.

    Besluit van 11 september 2018

  • 2.

    Bekendmaking 21 september 2018

  • 3.

    Inwerkingtreding 22 september 2018 met terugwerkende kracht tot 1 september 2018

Bezwaar

Tegen genoemd(e) besluit(en) kunnen belanghebbenden die hierdoor rechtstreeks in hun belang zijn getroffen een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen.

Voor het indienen van een bezwaarschrift gelden de volgende termijnen:

  • 1.

    Als geen verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na deze bekendmaking

  • 2.

    Als een verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na verzending van het besluit.

Tevens kunnen belanghebbenden de president van de Rechtbank Limburg, team Bestuursrecht (Postbus 950, 6040 AZ Roermond) verzoeken een voorlopige voorziening (waaronder is begrepen schorsing) te treffen. Deze besluiten liggen voor iedereen gedurende de termijn dat bezwaren kunnen worden ingediend tijdens de openingsuren van het gemeentehuis ter inzage bij het Klant Contact Centrum. Iedereen kan tegen vergoeding van de (leges)kosten een afschrift van het besluit/de besluiten krijgen.

Naar boven