Borger-Odoorn, Ondermandaatbesluit Borger-Odoorn 2015, versie: februari 2015, ter inzage.
Door middel van het Mandaatbesluit Borger-Odoorn 2012 hebben de burgemeester, het college van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris van de gemeente Borger-Odoorn alle bevoegdheden gemandateerd aan de afdelingsmanagers en teamleiders. Dit met uitzondering van de bevoegdheden die expliciet zijn voorbehouden aan een ander leidinggevend niveau. In genoemd mandaatbesluit is ook geregeld dat de afdelingsmanagers en teamleiders bepaalde bevoegdheden kunnen ondermandateren aan coördinatoren en medewerkers. De afdelingsmanagers en teamleiders van de gemeente Borger-Odoorn hebben, met inachtneming van het Mandaatbesluit Borger-Odoorn 2012, op 25 maart 2014 het Ondermandaatbesluit Borger-Odoorn2014 vastgesteld.
Dit ondermandaatbesluit is gewijzigd door vaststelling van het Ondermandaatbesluit Borger-Odoorn 2015, versie: februari 2015 bij MT-besluit van 19 februari 2015. De wijziging komt voort uit een wijziging in de verantwoordelijkheid voor en uitvoering van het opstellen van huisnummerbesluiten. Nu aanpassing van het ondermandaatbesluit gewenst was in verband met de BAG, is in het kader van slagvaardige besluitvorming tevens een wijziging omtrent de Wet kinderopvang en kwaliteitseisen peuterspeelzalen en een wijziging omtrent de Kieswet opgenomen. Het Ondermandaatbesluit Borger-Odoorn 2015, versie: februari 2015, treedt in werking op de eerste dag na bekendmaking.
U kunt het Ondermandaatbesluit Borger-Odoorn 2015, versie: februari 2015, terugvinden op www.borger-odoorn.nl of opvragen bij het Klantcontactcentrum.
Naar boven