Blad gemeenschappelijke regeling van Sociale Dienst Oost Achterhoek
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Sociale Dienst Oost Achterhoek | Blad gemeenschappelijke regeling 2021, 389 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Sociale Dienst Oost Achterhoek | Blad gemeenschappelijke regeling 2021, 389 | Overige besluiten van algemene strekking |
Beleidsregels Verzuimbegeleiding re-integratievoorzieningen Sociale Dienst Oost Achterhoek (SDOA)
Artikel 4 Procedure na de ziekmelding
wanneer de klantmanager twijfels heeft over echtheid van de ziekmelding en de ernst ervan, dient de klantmanager het ziekteverzuim te controleren. Ook wanneer er sprake is van frequent verzuim dient het ziekteverzuim gecontroleerd te worden. Deze controle geschiedt door het afleggen van een huisbezoek;
de klantmanager onderhoudt contact met de contactpersoon van de re-integratievoorziening en overlegt daarmee over eventuele aanpassingen in de re-integratievoorziening of andere maatregelen ter bevordering van terugkeer van de deelnemer naar de re-integratievoorziening op basis van de gegeven adviezen als bedoeld in het vorenstaande;
Artikel 5 Taken aanbieder re-integratievoorziening
De aanbieder van de re-integratievoorziening:
Artikel 7 Afstemming uitkering ongeoorloofd verzuim
indien er sprake is van ongeoorloofd verzuim beoordeelt de klantmanager of afstemming van de uitkering aan de orde is in verband met het niet of onvoldoende gebruikmaken van een door het college aangeboden voorziening als bedoeld in artikel 18, lid 4, onder h van de Participatiewet en artikel 37, lid 1, sub e van de IOAW;
Op basis van deze Beleidsregels is een Verzuimprotocol met de belangrijkste regels en verplichtingen opgesteld dat bij aanvang van een re-integratievoorziening aan de klant wordt toegezonden, om zo bij te dragen aan een uniforme werkwijze.
Artikel 9 Verwijtbaar gedrag bij de re-integratieaanbieder
Wanneer de klant verwijtbaar gedrag bij de re-integratieaanbieder ervaart, dan kan de klant dit melden bij de direct leidinggevende van de re-integratieaanbieder, de teamleider Werk en Activering. De klant kan ook een klachtenprocedure starten, al dan niet ondersteund door een vertrouwenspersoon.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2021-389.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.